0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja, på karburatormodellerne sidder en slags varmekasse på det højre grenrør, som går op til indsugningen, for at medvirke isdannelse i kaburatoren.
Citat fra: "WBX Manden"Ja, på karburatormodellerne sidder en slags varmekasse på det højre grenrør, som går op til indsugningen, for at medvirke isdannelse i kaburatoren.Mon ikke du mener "modvirke".Hinze
Uden helt at vide det, ville jeg formode afstanden mellem udstødsporte ikke var den samme. Det kan måske optages i samlestykket på udstødsrøret?Hinze
Citat fra: "Hinze"Uden helt at vide det, ville jeg formode afstanden mellem udstødsporte ikke var den samme. Det kan måske optages i samlestykket på udstødsrøret?HinzeDet tror jeg nu den er, det er jo samme blok og samme topstykker vil jeg mene?/Mads
mjoo, men er slaget/plejlstangen ikke forskelligt, og en "længere" cylinder eller har jeg fået luftkølet "hjernen". Kan jo godt se at blokken er den samme, så jeg måske sludre lidt :? Hinze
Citat fra: "Hinze"mjoo, men er slaget/plejlstangen ikke forskelligt, og en "længere" cylinder eller har jeg fået luftkølet "hjernen". Kan jo godt se at blokken er den samme, så jeg måske sludre lidt :? Hinze :wink: Right on. Slaget er kortere på 1.9, men plejlstangen er længere. 69mm på 1.9 og 76mm på 2.1/Mads
Men ud over varmekassen er der altså ikke nogen forskel?