Forfatter Emne: Meld dig som frivillig til Copenhagen Historic Grand prix  (Læst 995 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Meld dig som frivillig til Copenhagen Historic Grand prix
« Dato: 27. Juni 2009 kl: 22:24:25 »
Du skal have fjernet det komma sidst i det link du smider ud. :wink: Du har endda samme fejl alle steder.  :wink:

http://vintagebilklub.dk/joomla2/index.php?option=com_fireboard&Itemid=29&func=view&catid=2&id=116#116
http://www.opelgtklub.dk/ogt/disc/opslag-detaljer.asp?id=1071
Citat fra: "Casper Lundgreen"


at være områdevagt (lidt langt at køre for den tjans, når man bor i nordjylland)

Mange motorsportshilsener (Milevidt fra at være Motorsport)

Copenhagen Historic Grand Prix


Personligt syntes jeg det er et show and shine arrangement, uden nogen som helst folklig appel, alene det at have paradeprinsen som front figur siger en del om den manglende sjæl i arrangementet.

De fleste med T3 er meget folklige og særdeles hjælpsomme, men jeg tror ikke de vil stå i kø for at være tilstede.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Meld dig som frivillig til Copenhagen Historic Grand prix
« Svar #1 Dato: 27. Juni 2009 kl: 23:33:46 »
du virker ind  imellem som en der skriver før han tænker  :roll:
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Bo

  • Gæst
Meld dig som frivillig til Copenhagen Historic Grand prix
« Svar #2 Dato: 28. Juni 2009 kl: 09:30:26 »
Citat fra: "rabundus"
du virker ind  imellem som en der skriver før han tænker  :roll:


Hov hov.... Hvad mener du med ind imellem :?:  :?:  Der er da ingen grund til ligefrem at fornærme Kurt  :lol:  :lol:  :lol:

Måske skal Kurts indlæg ses i lyset af, at der er blevet efterlyst hjælpere til dette arrangement ihvertfald de sidste 3 år her på forummet. Det er første gang jeg har set at denne efterlysning overhovedet er blevet kommenteret og jeg har aldrig set eller hørt om nogen herindefra der rent faktisk har deltaget i arrangementet.

Endelig tror jeg Kurt har en pointe - T3-folket er generelt et andet publikum, end folk med hang til veteran-motorløb.

 :D