Forfatter Emne: Koblings byt !  (Læst 644 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Fritz

  • Gæst
Koblings byt !
« Dato: 06. Juli 2009 kl: 08:48:02 »
Ja jeg ved godt det ikke er en T3 men er der nogen der har rodet med at bytte kobling på en transporter og hvad ligger der af besvær i det ?

Tusind tak for svar på forhånd... :))

Bo

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #1 Dato: 06. Juli 2009 kl: 09:22:44 »
Hvis det ikke er en T3 hvad er det så??????????

Fritz

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #2 Dato: 06. Juli 2009 kl: 09:29:43 »
Takker for svaret ..men kom ikke videre "forstår det er ferie i haven"  prøv at kom til sagen istedet for at stil veludrustet på andre områder.

Fritz

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #3 Dato: 06. Juli 2009 kl: 09:32:47 »
T4 så er det lige skåret ud i pap.

Lidt hjælp www.google.com søg T4 på billeder ..(billeder) fremmer jo forståelsen oftes.

Kkrogsgaard

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #4 Dato: 06. Juli 2009 kl: 09:35:20 »
Prøv lige at skriv med spidse blyanter... Jeg er helt lost!!!!

Fritz

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #5 Dato: 06. Juli 2009 kl: 09:43:23 »
Svaret var til bos indlæg ..

Og skal så lige genopfriske det var koblingsbyt på en T4 spørgsmålet gik på og ikke fnidder om hvad en T4 er ....jeg skriver udtrykkeligt jeg ved godt det her er T3 forum !!!!

Bo

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #6 Dato: 06. Juli 2009 kl: 09:54:00 »
Citat fra: "Fritz"
Svaret var til bos indlæg ..

Og skal så lige genopfriske det var koblingsbyt på en T4 spørgsmålet gik på og ikke fnidder om hvad en T4 er ....jeg skriver udtrykkeligt jeg ved godt det her er T3 forum !!!!


Hvis du nú i enten overskriften eller i dit indlæg havde skrevet at det drejede sig om en T4, havde du nok undgået det såkaldte fnidder, men det havde du måske regnet med at vi selv gættede os til :roll:  :roll:  :roll:  Nu skal jeg hjælpe dig:

 http://caravelle.dk

Fritz

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #7 Dato: 06. Juli 2009 kl: 10:00:40 »
Nu ved jeg udmærket godt der findes et forum også for carvelle men jeg er registeret her derfor smed jeg spørgsmålet her !

Der findes jo nogen der roder med lidt af hvert eller har kendskab til sagen...

Så...(.....)

Bo

  • Gæst
Koblings byt !
« Svar #8 Dato: 06. Juli 2009 kl: 10:18:57 »
Citat fra: "Fritz"
Ja jeg ved godt det ikke er en T3 men er der nogen der har rodet med at bytte kobling på en transporter og hvad ligger der af besvær i det ?

Tusind tak for svar på forhånd... :))


Ovenstående er starten på en tråd der hedder "Koblings byt"

Så er der vel ikke meget "fnidder" i at spørge hvilken bil det drejer sig om. En transporter kan jo være hvilken som helst årgang fra 1947 - 2009.

Du har ret i at der findes rigtig meget viden på T3Nettet, og de fleste deler gerne ud af den, men lidt mere præcision i dit spørgsmål kan man vel godt forlange, uden at du bliver tøsefornærmet. :wink:

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Koblings byt !
« Svar #9 Dato: 06. Juli 2009 kl: 10:55:54 »
så så, rolige drenge. Er der mere ilt i Ambulancen. Tag et snus.  :) Ikke for at blande mig, meen Bo har vel en lille pointe i, at det ikke lige lå til højrebenet, hvilken transporter model du startede tråden med.

 :wink:

Hinze