0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "Hinze"Var lige inde en ½ time og se legepladsen på sønnikes skole (Tjørnelyskolen for de lokalkendte); fik så stjålet min bageste nummerplade :twisted: (jeg har meldt det til en flink politidame)Kan den kvadratiske sidde bagpå "servicedøren" eller er den for stor?Er der nogen der evt. har et billede af een monteret bagpå, så man kan se det æstetiske HinzeJa, Greve er et hårdt sted.Hvorfor vil du have nummerpladen til at sidde på "servicedøren"?Min nummerplade sidder på "servicedøren", men det er en af de heltalmindelige. Den rager så godt ud over døren i begge sider.
Var lige inde en ½ time og se legepladsen på sønnikes skole (Tjørnelyskolen for de lokalkendte); fik så stjålet min bageste nummerplade :twisted: (jeg har meldt det til en flink politidame)Kan den kvadratiske sidde bagpå "servicedøren" eller er den for stor?Er der nogen der evt. har et billede af een monteret bagpå, så man kan se det æstetiske Hinze
Jeg endte med at få den omregistreret. Tænkte at en evt. advokat time ville overstige een plades pris (nu der er stjålet plader i to omgange).Nu er de boltet på og en svejseklat på møbassen (både foran og bagi); så kan de lære det :evil: Hinze
Minn første tanke da du skrev et der før var leveret erstatningsplader, var at så skal den omregistreres for de vil kun lave én erstatningsplade pr. nr.Dette for at der ikke kører 2 biler rundt med samme nr. i begge ende.Oplyst af politiet derhar med Greve at gøre da min far i sin tid fik en stjålet.Lars