Forfatter Emne: fælge  (Læst 3269 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bussen

• Gæst
fælge
« Dato: 06. August 2009 kl: 22:08:37 »
hej er der nogen som ved om nav hulet i t4 fælge er det samme som på t3 fælge for jeg syntes at de 15" jeg har på bag på har klemt lidt på den klump som sidder efter den store møtrik så jeg ikke bare lige kan hive min tromle af  :?:

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
fælge
« Svar #1 Dato: 06. August 2009 kl: 22:16:28 »
Er den blevet synet ?
Hvad blev det til med foldevangen.?

Kurt
Kurt - 25115788

Mølle

• Gæst
fælge
« Svar #2 Dato: 06. August 2009 kl: 22:46:23 »
T4 fælge passer ikke på T3. Centerhullet er for lille. Først en tur i drejebænk.

bussen

• Gæst
fælge
« Svar #3 Dato: 06. August 2009 kl: 23:46:50 »
hej kurt nej jeg gik ned med en go gang lunge snot så jeg skal i gang nu men jeg skulle til og gi mine bag bremser en opstrammer så ku jeg ikke hive tromleren af og så at min fælg havde trykket den klump lidt i kanten så de ikke bare lige er til at tage af derfor ville jeg lige høre om det ku vær t4 fælge som var most på jeg skal lige have ringet til jan for han har vist nogle fælge jeg ku købe. det er næsten samme problem med den vange som jeg tror han hedder jesper har, så vi må jo se. p.s  sku lige hilse fra konen
p.p.s mølle er det meget som ska drejes af t4 fælge eller kan man godt spænde dem ind så de måske trykker den klump lidt i kanten så mine tromle ikke kan komme af :?:

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
fælge
« Svar #4 Dato: 07. August 2009 kl: 07:50:45 »
Nej tromlerne kan ikke trykkes af fælgen.

Søg og læs herinde.

1.: Bremsebakkerne skal være flyttet væk fra tromlen.
Håndbremse sluppet og så skrue på stangen ind gennem hullet fra bagsiden.

2.: Mukkert massage.

Så dropper den af på et tidspunkt. Det diskuteres stadig om den skal have et stort eller mange små slag.

Kurt
Kurt - 25115788

Mølle

• Gæst
fælge
« Svar #5 Dato: 07. August 2009 kl: 14:07:56 »
Jeg tror ikke at T4 fælge kan ødelægge noget bagpå. Det er værre foran. Der vil det være noget rod at mokke T4 fælge på. Men jeg er ikke sikker. Med mindre man har mokket dem på med trykluft, så må det have føltes underligt at mokke dem på????