0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Og hvor langt har den kørt?
Citat fra: "bos1"Citat fra: "Hasse"Citat fra: "Kkrogsgaard"Ja men så overskrider du jo også de 20 % JJT3 bussen finns med 112hk motor 20% av det är 22.4hk om man plussar 112+22.4 =136.4hk tala om det för synsman.men i dk skal bilen så være født som en 112 hk før den går Man har vel også lov til at betale for ny identitet?Hinze
Citat fra: "Hasse"Citat fra: "Kkrogsgaard"Ja men så overskrider du jo også de 20 % JJT3 bussen finns med 112hk motor 20% av det är 22.4hk om man plussar 112+22.4 =136.4hk tala om det för synsman.men i dk skal bilen så være født som en 112 hk før den går
Citat fra: "Kkrogsgaard"Ja men så overskrider du jo også de 20 % JJT3 bussen finns med 112hk motor 20% av det är 22.4hk om man plussar 112+22.4 =136.4hk tala om det för synsman.
Ja men så overskrider du jo også de 20 % JJ
Hvis det er en: CTN / CHU ville det være nemt.CDM / CAW er jeg ok varm på denATA / AYL / AYK / CES / CNL er jeg lidt lun på denCCM / CHN kunne jeg være en lille smule interesseret iDet er til brumbassen, er sgu ved at være træt af at cruise på motorvejen med over 3000 vindinger ved 130 km/t...Har en ASD på lager der skal bruges, men den skal bygges sammen med et andet diff for at virke. De to første er spot on uden ombygning! Så er det en af dem er der en ASD i overskud her.
Citat fra: "wilson"Hvis det er en: CTN / CHU ville det være nemt.CDM / CAW er jeg ok varm på denATA / AYL / AYK / CES / CNL er jeg lidt lun på denCCM / CHN kunne jeg være en lille smule interesseret iDet er til brumbassen, er sgu ved at være træt af at cruise på motorvejen med over 3000 vindinger ved 130 km/t...Har en ASD på lager der skal bruges, men den skal bygges sammen med et andet diff for at virke. De to første er spot on uden ombygning! Så er det en af dem er der en ASD i overskud her.så køb da en tdi! den kører 150 ved 3000 omdr.minog ca 100 ved 2000omdr.min :-)jeg har en gearkasse fra en golf3 td der er lidt defekt i diff! kan det bruges wilson?
Tdi kører den ikke med kabel til gearskiftet hvor td og d og alle benzinere kører med stænger?Det er måske nemt at bygge om alligevel?
Samt - hvorfor står der en donkraft under gearkassen på twinslideren - har du pillet LBX'en ud af den?
CitérSamt - hvorfor står der en donkraft under gearkassen på twinslideren - har du pillet LBX'en ud af den? Ja, Hinze - det var det, hav et godt liv! :wink:
Der er godtnok dømt mayonaise der. Skifter du alle lejerne. Poul
Grumt. Du må hellere bare dumpe stumperne af hos mig, så skal du ikke tænke mere over den motor :-)Samt - hvorfor står der en donkraft under gearkassen på twinslideren - har du pillet LBX'en ud af den? Goe hilsnerJens Jakob