0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Måtte du gabe kæben af led i bar kedsomhed over en konform inline-4... ;-)Men nu må du så ud med fakta: Hvad med kølesystem? Det er heeeelt forfra, right? Skal vi også se et skændigt hul i den uerstattelige karrosse foran til nederste kølergrill? Og det er blæser/varme/ventilationssystem komplet fra en donorbil, oder?
Jeg skære IKKE hul i fronten. Der er jo desværre skåret to grimme huller til lygter. Dem har jeg afmonteret og tænker 2 minimalistiske grill's ala dem man ser på boblen i forskærmene. Så må vi se om det ikke skulle være luft nok, ellers må blæseren køre noget oftere.Automatgear har jeg også tænkt på (på ønskelisten), det ville dejligt.Hinze
casper har vist noget aut.kasse ligende, han pudslede da med tanken engang... :roll:
Citat fra: "Hinze"Jeg skære IKKE hul i fronten. Der er jo desværre skåret to grimme huller til lygter. Dem har jeg afmonteret og tænker 2 minimalistiske grill's ala dem man ser på boblen i forskærmene. Så må vi se om det ikke skulle være luft nok, ellers må blæseren køre noget oftere.Automatgear har jeg også tænkt på (på ønskelisten), det ville dejligt.HinzeVel var det en ombygning fra luftkølet til TD jeg lavede i sin tid, men kun 2 huller til køling , men hvis du kan få plads til at lave en slags kappe, der kan lede luften den rigtige vej, er det måske nok.ps. aut. gear - kræver det ikke også ekstra køling ?
Imponerende. Hvad siger IM?
At du tør bilde hende sådan en løgn ind Er det ikke bare en R4 benziner du smider i?? Så vil det da stadig lugte af benzin i garagen