0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
nu er det jo en konstruktiv ændring at sætte en anden type topstykke på!og hvorfor vil du lave en jx til benzin når der er 1,8r4 og 2,0r4 på vw's hylder?
Kan man tage en jx blok og skifte indmad og top; wupti så har man en 1588ccm på benzin. Det var vel sådan golf mk1 susede rundt med. Så passer den jo til T3 typegodkendelsen (næsten)Hinze
Citat fra: "Hinze"Kan man tage en jx blok og skifte indmad og top; wupti så har man en 1588ccm på benzin. Det var vel sådan golf mk1 susede rundt med. Så passer den jo til T3 typegodkendelsen (næsten)HinzeTeknisk - mekanisk ser jeg ingen hindringer. Dog kan man undre sig over, hvad den slags overvejelser laver i hovedet på et menneske, der har en yderst original og bevaringsværdig LBX... :wink:
Nu vi er ved det, passer denne på en dieselklokke?http://www.feliciaklub.dk/parts/index.php?sub=5&cat=2
Citat fra: "dokajønne"Nu vi er ved det, passer denne på en dieselklokke?http://www.feliciaklub.dk/parts/index.php?sub=5&cat=2Umiddelbart nej, det ligner en A111 blok, standard diesel blokken er en 827'er.Forskellen ligger i placeringen af fordeler huset.
Citat fra: "wilson"Citat fra: "dokajønne"Nu vi er ved det, passer denne på en dieselklokke?http://www.feliciaklub.dk/parts/index.php?sub=5&cat=2Umiddelbart nej, det ligner en A111 blok, standard diesel blokken er en 827'er.Forskellen ligger i placeringen af fordeler huset.Der står jo godt nok, det er en 1.6 AEE; den ligger også i golf3. Jeg ville tro den godt kunne sidde på en Dieselklokke. Fordelerhuset er vel "bare" topstykke design. Hinze