Velkommen til.
Må jeg først præsentere mig selv - blandt venner kaldes jeg lyseslukkeren... om lidt vil du vide hvorfor.
Det er en kæmpe opgave at lægge en fembenet i en T3'er, og forvent, at etableringsomkostningerne kommer til at rulle hurtigere end bilen. Der skal bruges en SA-klokke (400€), så skal din bil modificeres i karrosseriet, så der er plads til tandremsskift uden at afmontere motoren, så skal du have custom-starter, kobling og svinghjul, custom motorophæng, kølerslanger og udstødning, og enten er du nødt til at sætte motoren så lavt at enhver kantsten er et potentielt smadret bundkar eller også skal den sidde så højt, at du skal lave en forhøjning til motorrumsklappen. Når du så har brugt et femcifret beløb og en vinter i værkstedet på projektet, så kan du bagefter konstatere, at en AAZ'er (1,9 TD) som næsten passer plug'n'play, både effektmæssigt og momentmæssigt kan køre numsen ud af bukserne på en AAB, ja så er det sgu surt. Men i øvrigt er AAB jo en superfin motor, men den er altså ikke lige til at smide i.
Levede jeg ikke meget godt op til mit øgenavn... ;-) Undskyld.