0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Bussmeden gider tilsyneladende ikke svare, har skrevet flere mails til ham, men der kommer intet retur...Det med de 4,5m håber jeg er nok Ellers er vi da på skideren
Så der skal i virkeligheden deles op mellem WBX / Diesel? Eller der skal indkøbes wasserkits til folk med benzinere?Maier svarer ikke på mail. Måske der er en tysktalende med tid og tålmodighed der skal ringe til ham?Jäeger er taget til Afrika (og svarer ikke.. :wink: )Tilbuddet fra Grasmann: (og nu svarer han på mail en gang om dagen ca.)Vinkler til slanger. 4,5m stålflet slanger. Oliefilteradapter med thermostat. 19 rækkers Setrab radiator. Pris 249 Euro pr. styk (ved 15 styks) og 50 Euro i fragt IALT. Ved 15 styk er det ca. 1870-1900 kr inklusiv fragt til DK. Jeg syntes det lyder fint. Kittet fra bussmedjen er sådanset også fint for mig, selvom det er ca. 20% dyrere, jeg gider bare ikke betale for et "wasserkit" jeg ikke skal bruge, så det skal specificeres OG som nævnt.. Maier svarer ikke så hurtigt på mail!! Desuden er prisen IKKE inkl. fragt så det skal undersøges.Birgitsbulli: (det seneste ebay-link der er blevet postet) status? BlackChart? Parkhave?