Stedet for os alle
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Medlemmer
Vis medlemslisten
Søg efter brugere
Log ind
Registrér
T3nettet og T3Klub Danmark forum
»
T3 Fora..
»
Diesel Fora
»
En Diesel mands våde drøm
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
Gå ned
Forfatter
Emne: En Diesel mands våde drøm (Læst 3679 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Solow
Gæst
En Diesel mands våde drøm
«
Svar #15 Dato:
16. September 2009 kl: 08:20:10 »
Ibber.. du kan finde gearkasse upgrades hos Winkler, men sælg lige din splitbus først, for de ved godt hvad det skal koste ;-)
Logget
Solow
Gæst
En Diesel mands våde drøm
«
Svar #16 Dato:
16. September 2009 kl: 08:24:32 »
PS.. størrelsen på Subaru´s diesel med turbo, ser da ud til at passe lige ned i hullet ;-)
OG....The boxer diesel produces 148 horsepower at 3,600 rpm and 258 pound-feet of torque at just 1,800 rpm
Logget
jankjerbye
Hero Member
Indlæg: 2.356
T3 model: Caravelle CL R4i 1986
By: 8990
En Diesel mands våde drøm
«
Svar #17 Dato:
16. September 2009 kl: 10:32:58 »
Jeg vil helt sikkert sige 2,5 TDI med forstærkede gearkassedele evt. med tryksmøring ligesom Herman fra Canada har lavet. Prøv at læse hans blog igennem han har nogle seriøse mods til syncro kørende:
http://vanagonsyncroproject-herman.blogspot.com/
Men.. mens man sparer sammen.. så tror jeg en let hævning, nogle seriøse og velvalgte dæk til underlaget, en trimmet 1,9 diesel og masser af køling var et fint sted at starte for en terræn syncro. Det er nok det som jeg umiddelbart vil gøre ved min panel syncro hvis den ikke er for rådden til at bygge på.
/Jan
Logget
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012
Udskriv
Sider:
1
[
2
]
Gå Op
T3nettet og T3Klub Danmark forum
»
T3 Fora..
»
Diesel Fora
»
En Diesel mands våde drøm