0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Min lille analyse af hvorfor T3 skal dø:T2: Charmerende storebror til boblen. En bil fra en æra med masser af charme, fri sex, glade dage, fri kærlighed, velfærd, vækst, fremgang, summer of love osv.T3: Storebror til ingenting. Måske lillebror til LT31 om noget? En bil fra en æra med Reagan, kold krig, syreregn, aids, chernobyl, ungdomsarbejdsløshed, lavkonjunktur.Og hvad køber man når man investerer i gamle biler. Minder - gode minder. Hvis man har X-hundrede af de lange og skal købe en fin veteranbil og smukke minder - hvilken epoke vælger man så?Så mit bud er at T3 vil dø en stille udrangerings-død over de næste 10 år, og der kun vil være meget få eksemplarer tilbage i daglig drift - og ikke specielt mange ladefund oplagret til bedre tider - ud over Syncro 16, Westfaliaer og meget velholdte LLE, *-star - og enkelte virkelig flotte panelvans og doka/sika varianter.Jeg vil meget gerne tage fejl - men jeg tror at analysen er korrekt...JJ
Prøver lige at smide en video ind. Man kunne jo også tage en lille toyo bus og lave en topgear version af den, så var den meget mere anvendelig :lol: :lol: <iframe></iframe>Nå det virkede ikke, så her er et linkhttp://jp.dk/jptv/utroligt/?id=20261