0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej IbberGodt at se der er så mange i Randers, jeg undskylder jeg kun nævnte de 2 som lige lå i baghovedet.Skal i ikke lave Randerstræf en dag?Gode hilsnerJJ
Jeg så på et tidspunkt en som havde taget den forkerte bundskrue - den lige ved siden af filteret istedetfor den nederst i motorblokken. Så vidt jeg husker kan man få problemer med olietryksventilen hvis man har brugt den forkerte skrue.Det var den rigtige du tog?Ellers - send lige en PM til Jan K eller Dokajønne, de er begge i dit nærområde og kan hurtigt lytte på din motor :-)Gode hilsnerJens Jakob
Hammershøj.. Det et Torben i en af DKS mest gejlede Syncro Dokaer. (den gule der var til salg i Randers med glasfiberhat som Hawaibussen kiggede på, nu nymalet i John Deere grøn og klar til træk)Dokajønne bor inde i Randers.. men kører meget rundt i hele nordøst jylland i sin kommandørbus.Der er også Wilson ude fra Bjerringbro.. det er tæt på.Men jeg tror de fleste af os undtagen Allan fra pladegaarden og måske Ibber har mest diesel erfaring.. En WBX må har mere tilfælles med boblerne..Du er sikker på det ikke bare er noget "eksternt" på motoren der går imod.. det kunne passe med at det mest var der i tomgang? Udstødning, eller afdækningsblik eller en løs generator eller andet påbygning der kan påvirkes af vibrationer?/Jan8990 Nørbæk
Jeg står i skrivende stund ude på rådmands blv. Og bander fælt over brændstoftilførslen på kommandørbussen. Du er velkommen til at dreje forbi til én kop øl eller kaffe, men ekspertise udi wbx-motorer skal du nok ikke forvente og jeg har da ører.