Forfatter Emne: Hvid til gule plader?  (Læst 3661 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

brj

• Gæst
Hvid til gule plader?
« Dato: 26. December 2009 kl: 10:52:53 »
Jeg har en 8 pers. caravelle syncro, som jeg gerne vil have fra hvide til gule plader.
Kan man få noget afgift tilbage.... eller kan det bedre betale sig at købe en anden på gule plader?
Nogen der har prøvet det... for der er ikke meget hjælp at hente på skats hjemmeside.

Mølle

• Gæst
Hvid til gule plader?
« Svar #1 Dato: 26. December 2009 kl: 11:18:01 »
Det koster ikke noget i afgift at gå fra hvide til gule. Omvendt får du ikke noget afgift tilbage. og afgiften til hvide er spildt hvis du en dag får den idé at du vil tilbage til hvide. Så er det afgift forfra.

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
Hvid til gule plader?
« Svar #2 Dato: 26. December 2009 kl: 17:55:20 »
Jeps, i sig selv er det en overkommelig opgave. Er de rigtigt nidkære, skal huller fra sæder og ISÆR seler svejses til, og værst af alt: Der må ikke være loftsbeklædning i varerummet ifølge færdselsstyrelsen, - men mon ikke de ser lidt igennem fingre med den bestemmelse ?

Offline Fut

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Hvid til gule plader?
« Svar #3 Dato: 26. December 2009 kl: 20:28:28 »
Citat fra: "Aran"
Jeps, i sig selv er det en overkommelig opgave. Er de rigtigt nidkære, skal huller fra sæder og ISÆR seler svejses til, og værst af alt: Der må ikke være loftsbeklædning i varerummet ifølge færdselsstyrelsen, - men mon ikke de ser lidt igennem fingre med den bestemmelse ?

Det er nyt for mig. En af mine bekendte har en t4 caravelle på gule plader. Den er apteret til sæder med skruehuller askebægere og isolering og i øvrigt alt tilbehøret. det er kun sæderne der mangler. Den er købt sådan.???

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
Hvid til gule plader?
« Svar #4 Dato: 26. December 2009 kl: 20:37:54 »
Jamen den er skam go` nok: Hvis man skal have den på gule plader, må det ikke være muligt, at genmontere sæder og seler. Derfor KAN de kræve, at bolthullerne svejses til, ligesom der står i en eller anden bekendtgørelse, at der ikke må være loftbeklædning og højttalere i varerummet. Jeg havde begge dele i en Granada for år tilbage, og det gik igennem syn uden en anmærkning.

T3Sync

• Gæst
Hvid til gule plader?
« Svar #5 Dato: 27. December 2009 kl: 11:57:09 »
:shock: 500,- om måden sparet ...... meeeeeeen er det ikke lidt synd  :lol:

brj

• Gæst
Hvid til gule plader?
« Svar #6 Dato: 27. December 2009 kl: 12:16:01 »
Citat fra: "T3Sync"
:shock: 500,- om måden sparet ...... meeeeeeen er det ikke lidt synd  :lol:

Synd for hvem....for statskassen  :lol:  :lol:  :lol: