Forfatter Emne: Lidt begynder spørgsmål  (Læst 3759 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

def420

• Gæst
Lidt begynder spørgsmål
« Svar #15 Dato: 18. Januar 2010 kl: 17:07:52 »
Og lige lidt mere. Hvordan kan man se hvilken størrelse kilerem man skal bruge ?? Min hyler lidt, og jeg gad godt skifte den.

Offline Jarl

• Hero Member
    • Vis profil
Lidt begynder spørgsmål
« Svar #16 Dato: 18. Januar 2010 kl: 19:25:10 »
Det er en fantastisk god ide at købe en rep.håndbog. Der er flere forskellige på markedet.

Du skriver, at du har en CS-motor. Derfor forudsætter jeg, at du har to remme - én fra krumtap til vandpumpe, og én fra vandpumpe til generator. Førstnævnte er 9,5x643 mm og sidstnævnte er 9,5x600 mm.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

def420

• Gæst
Lidt begynder spørgsmål
« Svar #17 Dato: 18. Januar 2010 kl: 22:04:25 »
:-] Takker Jarl, godt at lære nyt fra en lærerkollega :-] Har faktisk både købt Haynes og So wirds, men havde faktisk ikke kigget i dem (flovt) , brugte dem til at lave min første reperation nogensinde på en T3'er, her i sommers. Jeg "Gætter" på det er en CS, har ikke haft den ude endnu, men det er 1,6D modellen, så det er vel en CS Ikke ??  Men henter begge to i morgen hos Højer-Autodele, med mindre nogle har en bedre leverandør. Må have den op på liften for at checke med den der skiftekulisse, og var der nogen der havde en 5-trins gearknop på lager ??

Mølle

• Gæst
Lidt begynder spørgsmål
« Svar #18 Dato: 19. Januar 2010 kl: 10:35:59 »
Jeg har sikkert både skiftekulisse, skiftestang og gearknop.

def420

• Gæst
Lidt begynder spørgsmål
« Svar #19 Dato: 20. Januar 2010 kl: 07:45:58 »
Sweeet Mølle :-] Mangler gearknop og kulisse. Hvad er prisen, og hvordan får vi det frem ??