Forfatter Emne: spm.: markering af ulæst post i indbakken.  (Læst 3296 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mølle

• Gæst
spm.: markering af ulæst post i indbakken.
« Dato: 08. Januar 2010 kl: 09:01:52 »
I min udbakke er "postikonet" gult, når et indlæg ikke er læst af modtageren. Herefter skifter det til blåt.

I min indbakke har alle indlæg blå, uanset om de er læst eller ej. Eneste forskel er, at der kommer en lille blå pil på, hvis jeg har besvaret posten.

Nogle gange opdager jeg ved tilfældighed, at der ligger ulæst post. Har andre det problem???

Offline poot

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #1 Dato: 08. Januar 2010 kl: 09:18:05 »
HMM  Det kan være der er nogen der læser med på dine post.

Nej jeg har ikke oplevet problemet.  dog er det somme tider at post kan ligge i udbakke meget længe,  men tror det skyldes at folk ikke har været på nettet.

Men den lille rude der skulle dukke op, og sige at der er ny post, virker ikke altid. så jeg tjekker med regelmæssige mellemrum og der er kommet nyt.

Der udover får jeg en email, hvis der er post.

Poul
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

pawel

• Gæst
« Svar #2 Dato: 08. Januar 2010 kl: 10:28:57 »
Citat fra: "Mølle"
I min udbakke er "postikonet" gult, når et indlæg ikke er læst af modtageren. Herefter skifter det til blåt.

I min indbakke har alle indlæg blå, uanset om de er læst eller ej. Eneste forskel er, at der kommer en lille blå pil på, hvis jeg har besvaret posten.

Nogle gange opdager jeg ved tilfældighed, at der ligger ulæst post. Har andre det problem???

Jeg plejer ikke at have noget problemer med post normalt, men siden man-tir i denne uge så opfører min indbakke sig på samme måde som du beskriver.
Den fortæller heller ikke længere at der er nyt og ulæst post i den lille kolonne i venstre side som hedder pmsystem.

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 08. Januar 2010 kl: 10:34:37 »
Jeg fik heller ikke besked om der var en ny besked idag, men der var godtnok et et tal, det forsvandt da jeg havde læst den.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:34:58 »
Hmmm...Den der lille gule tingest der BØR dukke op ved ny PM virker, som tidligere nævnt, ikke altid...
Men uanset hvad burde der blive skrevet ude i siden hvor mange PM'ere der er ulæst...

Der er bare en lille, kendt, bug i systemet der gør at når en afsender af en PM går i sin udbakke og læser den PM han har sendt (inden modtageren når at se den vel at mærke) så bliver den også markeret som læst hos modtageren...

At de ligger som ulæst i udbakken tyder bare på at modtageren ikke har læst den endnu..
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 08. Januar 2010 kl: 11:36:35 »
Og det som pawel skriver med man-tir i denne uge, det forstår jeg ikke, der er ikke ændret noget som helst den sidste måned :)

Fik også en PM fra Bo igår og der virkede det fint...

Men en eller anden kan da lige prøve at sende mig en PM, så kan jeg da hurtigt se om der er gået fisk i et eller andet...
Mvh. Morten Trab

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 08. Januar 2010 kl: 21:40:06 »
Aran har sendt mig en test PM, det eneste der ikke virkede var at den gule box ikke kom frem og sagde til, men som sagt - af en eller anden grund kommer den ikke hver gang...
Mvh. Morten Trab

Kkrogsgaard

• Gæst
« Svar #7 Dato: 09. Januar 2010 kl: 06:16:25 »
Det er da længe siden jeg henvendte mig første gang, med at jeg ikke modtog mail heller, når man har en ny PM. Boksen kommer heller ikke frem her.

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 09. Januar 2010 kl: 14:06:58 »
Har lige forsøgt at ændre lidt i opsætningen for mailafsendelse her på sitet, ved ikke om det giver nogen forskel..
Mvh. Morten Trab

Kkrogsgaard

• Gæst
« Svar #9 Dato: 09. Januar 2010 kl: 14:21:44 »
Har ikke modtaget mail fra din sidste pm, men jeg bliver gjort opmærksom på forsiden nu.

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: 09. Januar 2010 kl: 14:22:39 »
Har også først lige ændret det nu her, men den jeg lige har sendt til dig skulle du gerne få mail for, håber jeg da...
Mvh. Morten Trab

Kkrogsgaard

• Gæst
« Svar #11 Dato: 09. Januar 2010 kl: 14:31:49 »
Nu fik jeg sq også en mail... gud være lovet, så er alt ved det gamle igen ;-)

HURRA VI ER REDDET!