Tingene dernede er meget delt op. Det ene værksted laver el, det andet mekanik, det tredje pladearbejde, fjerde lak. Den ene renoverer dieselpumper og dysser, den anden turbiner osv osv.
Det med at tege derned og overlade alt benarbejdet og ansvaret for at tingene glider til et firma lyder meget luksuriøst i mine ører. Jeg synes jeg har et helveds renden rundt hvergang jeg skal have noget forskelligt fikset..
Og det værste er at få nogle troværdige kontakter. Jeg har steder hvor jeg kan forholde mig til en som renoverer min dieselpumpe, en som har lavet en turbo for mig er også ok (turboen har jeg nu kørt med i fem år) to værksteder som er ok til service som bremser/lejer/ophæng/osvosv, og så har jeg som det nye skud på stammen, nemlig en t3-fanatiker som laver gearkasser og motorer (plus alt andet men det er dyrere og upraktisk for mig da det ligger helt i warszawa).
Pladesmed har jeg ikke fundet. For nogle år siden fik jeg lavet nogle gamle mercedes-døre fra 1965. Farven fra autolakereren var fin nok, men det som smeden havde lavet var til at græde over.. (noget med blik fra øldåser og en masse spartel.. :evil: )
Man kan nemt gøre sig nogle triste erfaringer..
Vil man have noget som er ordentligt så må man selv igang, eller lokke en kammi der måske er en bedre mekaniker til lidt garage-fest med en kasse øl som motivation.