Stedet for os alle
Hjem
Forum
Hjælp
Søg
Kalender
Medlemmer
Vis medlemslisten
Søg efter brugere
Log ind
Registrér
T3nettet og T3Klub Danmark forum
»
Off topic
»
Generelt
»
pappegøjeplader til hvide plader.
Udskriv
Sider: [
1
]
Gå ned
Forfatter
Emne: pappegøjeplader til hvide plader. (Læst 2173 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
LJensen
Gæst
«
Dato:
12. Januar 2010 kl: 19:07:58 »
hey folks,
jeg har kik på en bil på pappegøjeplader. Der er tale om en Ford focus 1,8tdi van. På registreingsattesten står der godstransport privat. egenvægt er 1225.
Det kunne være lidt rart at vide hvor jeg kan regne afgiften ud. Jeg har været på skats hjemmeside og er blevet endnu mere forvirret.
Jeg får lov til at købe den af svigerfar til nice price. Jeg kan sagtens leve med at køre den som varevogn, men hvis det ikke er for dyrt så kunne det være rigtigt fedt med bagsæder.
Hvordan bliver jeg klogere?
Lars
Logget
doka
Gæst
«
Svar #1 Dato:
12. Januar 2010 kl: 19:43:09 »
Du tager reg. attesten med ned på dit lokale skattecenter og så regner de den endelige afgift ud mens du venter.
At søge på Skat`s hjemmeside giver en rimelig vudering men det kan svinge en del.
Vær lige opmærksom på at det , hvis det ikke følger med, kan være svært at få fat i sæder, bagseler mv.
Da det kan være en rigtig god handel at bygge disse biler om til hvide plader er markedet nærmest støvsuget for disse dele til nogle mærker.
En del ombygninger har fået bagruderne limet fast i listen ligesom der er nogle firmaer der plomberer de bagerste rudemotore i stedet for at klippe ledninger.
En anden ting man skal være opmærksom på er at nogle biler er leveret til Dk uden disse ting og at nogle af bilerne mangler gardinairbags mv.
Blot nogle ting som man skal medregne da jeg kender til eks. på at folk efterfølgende er kommet af med 20-30.000 kroner for selve ombygningen.
Logget
LJensen
Gæst
«
Svar #2 Dato:
12. Januar 2010 kl: 20:22:04 »
super svar,
jeg køre på skat kontoret i morgen og høre nærmere.
var lige på ophuggernes fælleslager og tjekke, der er massere af muligheder med indretningen, altså seler, sæder airbags m.m... så nu går jeg og håber jeg på ny bil snart...
Logget
Udskriv
Sider: [
1
]
Gå Op
T3nettet og T3Klub Danmark forum
»
Off topic
»
Generelt
»