0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "Jarl"Snup ford-olien.Nemlig. Det er vi flere som har gjort, og ingen af os har beklaget os til forummet.(Endnu) Mener jeg gav 60 kr/l for 2 år siden, og de skaffede det hjem til næste dag.yahhh sig ford til din VW
Snup ford-olien.
Citat fra: "poot"Citat fra: "Jarl"Snup ford-olien.Nemlig. Det er vi flere som har gjort, og ingen af os har beklaget os til forummet.(Endnu) Mener jeg gav 60 kr/l for 2 år siden, og de skaffede det hjem til næste dag.yahhh sig ford til din VW60kr/L, det lyder fame som en god pris for en liter special-gearolie!sidst jeg købte lå det mellem 60 og 75kr/L for gearolie til en toyota, med de rabater jeg nu ku få og det var bare alm gearolie!!
Jeg tror så jeg prøver med castrol's SAF-XJ 75w/140http://castrolshop.dk/shop/castrol-saf-xj-75w-281p.htmlIkke helt gratis - 245,-/liter....Men er glad for det lette gearskifte her om vinteren man opnår med en multigrade olien kontra single grade. At den så tillige med er sat til 140 i bæreevne ved varm tilstand må man jo så bare leve med :-)