Forfatter Emne: Indlæg  (Læst 1877 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Djursland

• Gæst
hej med jer

er dit min browser det er galt med Google Chrome - Firefox eller har i andre også det problem at når man går ind på et indlæg begynder den i bunden af indlæget

det er pisse træls hvis man ikke har nået og læse de 20 første indlæg og for at læse dem skal man blader tilbage til start

er der nogle gode råd evt

Mvh Djurs   :cry:  :cry:  :cry:

Offline Casper Slow

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #1 Dato: 05. Februar 2010 kl: 20:22:32 »
Det gør min også. når jeg går ind fra forsiden på et emne... Det gør det også på alle andre forum i "aktive emner"

Det er noget med at den skal gå til seneste indlæg.. aner ikke hvordan man laver det om....

Jeg bruger google chrome eller firefox....
Vil gerne snart ha en T3 på plader.

Kkrogsgaard

• Gæst
« Svar #2 Dato: 05. Februar 2010 kl: 20:27:55 »
Det har min gjort siden jeg meldte mig til siden, for nogle år siden efterhånden.

Offline a.jespersen

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 05. Februar 2010 kl: 22:14:33 »
det har min gjort altid  så jeg kender ikke andet ,men jeg er glad for t3 nettet så det kan jeg godt leve med det . det er det samme på buggy siden.a.jespersen

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 05. Februar 2010 kl: 23:58:49 »
Samme her med firefox, men det er jo nogle gange sjovt, at få alle kommentarer med.

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 06. Februar 2010 kl: 08:34:25 »
Når jeg klikker på den her lille orange ikon tingest ved de indlæg der er nyt siden sidste kig, så hopper den til det indlæg jeg var nået til - MEN, har jeg trykket på Marker Alle Indlæg Som Læst i toppen af siden så tror den jo det er der man er nået til...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan