0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
TDC er i øvrigt rigtigt nemt at finde på en diesel... :lol:
Så lykkedes det, begge mærker er fundet, de legede skjul under noget rust :roll: Så melder der sig et par spørgsmål: Tændpistolens kerne(den man sætter på tændledningen) skal den sidde på en ledning ud til et tændrør eller skal den sidde på ledningen fra tændspolen? (jeg kunne kun se mærkerne når den sad på ledningen til tændspolen)Hvis jeg har gjort det rigtigt, se parantes ovenfor, kan det så passe at motoren har været justeret til ca. 30° BTDC :shock:?? Jeg blev lidt overrasket, og er derfor også i tvivl om jeg har gjort det rigtigt! Kan det have noget at gøre med den eftermonterede KAT der sad på da jeg købte bilen?Jeg har nu justeret ind til 95oktan (5° BTDC) og den skyder lidt når man slipper gassen, er det kritisk?/Mads
Hvad fanden? Tænder brændstoffet ikke af sig selv? Tændrør, tændingspistol, højspændingskabler, ja, ja, ja - det er vel udemærket på en formel 1 bane, hvor man altid kan gå hjem til pitten.... :lol:
Ja ja, Jarl! Jeg var ude ved Casper i går, og han virkede ikke videre fornøjet over at skulle skifte tandrem! Så slemt er det jo heller ikke at justere en benzin-motor, og jeg har ikke holdt stille i 3 dage!/Mads
Citat fra: "Jarl"Hvad fanden? Tænder brændstoffet ikke af sig selv? Tændrør, tændingspistol, højspændingskabler, ja, ja, ja - det er vel udemærket på en formel 1 bane, hvor man altid kan gå hjem til pitten.... :lol:Citat fra: "Mads-kaa"Ja ja, Jarl! Jeg var ude ved Casper i går, og han virkede ikke videre fornøjet over at skulle skifte tandrem! Så slemt er det jo heller ikke at justere en benzin-motor, og jeg har ikke holdt stille i 3 dage!/MadsHæhæ.. konflikten eskalerer det ender med et blodbad, eller rettere et stort bål af plastik, gummi og diesel på den jyske hede :twisted:
Det er absolut den eneste fordel ved at have råolie i tanken, det er så skide svært at få sat ind til bilen!!! :twisted: :twisted: /Mads