Fine regneeksempler.
Når man har en syncro så tænker man også på offroad mulighederne. Her er der både for og imod;
Imod taler at man kan købe en Land Rover som bus og slippe med 850kr om året i afgift

(ja og jeg har kortet....)
For taler at man med lethed giver Land Roveren baghjul udenfor asfalten. Vi har på vores færd mødt mange Land Rovere som max har kørt 25km/t på hullede jordveje. På selvsamme jordveje kører Mary snildt 80-100km/t
For sjovs skyld giver jeg lige et par værksteds eksempler fra Sydamerika;
Udskiftning af tandrem, incl total adskillelse af motor og ud og ind med motoren plus det løse, ca. 8.000kr
Udskiftning af 2 stk. bagfjedre på et autoriseret VW værksted; 1800kr :twisted:
Vi havde selv fjedrene, og egentlig kunne jeg have gjort arbejdet selv, hvis jeg havde kendt prisen på forhånd, men vi valgte et autoriseret værksted i håb om at der mindst var en der kunne enten engelsk eller spansk. Der var een på hele værkstedet der kunne engelsk, og det var en negerdreng, som arbejdede som parkeringsvagt :?
Afmontering af begge foraksler for påmontering af nye CV led: 180kr for knap 10 timers arbejde fredag aften
Afmontering af foraksel for udskiftning af gummimanchet: 150kr (ja jeg gav ham 30kr ekstra da han var en flink mand)