Forfatter Emne: generatorhjælp??  (Læst 2807 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Harry

• Gæst
generatorhjælp??
« Dato: 24. Oktober 2006 kl: 00:00:00 »
Hvem af de ærede med kompetanter kan hjælpe med navn/type eller nummer ? Vil gerne have mere power på strømmen. Læste et eller andet sted om nogen 90amp generator i nogen fra militæret..måske også andre. Hvad hedder den 90amp generator. Er det bare en bosh  ??

Offline casper

• Hero Member
    • Vis profil
Mvh. Casper

Harry

• Gæst
generatorhjælp??
« Svar #2 Dato: 01. November 2006 kl: 21:29:31 »
tak for svar m. link.
   Skulle nogen ligge inde med sådan en? Eller måske nogen der har det militære system m. 2 generatorer og tihørende beslag. Og skulle der være noget ekstra lednings halløj i den anledning...så er jeg køber.

Offline WBX Manden

• Hero Member
    • Vis profil
generatorhjælp??
« Svar #3 Dato: 01. November 2006 kl: 21:33:44 »
Jeg har vist et par stykker liggende.. De skulle virke, men jeg kender ikke standen af dem.

Er det til WBX eller olielampe/brænder ?
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

Harry

• Gæst
generatorhjælp??
« Svar #4 Dato: 01. November 2006 kl: 21:47:42 »
joe..af brændstof intager hun stort set alt fra landbrugs diesel ind over lampeolie og grønlandsk hvalolie. En kold december morgen går det endda m. torske levertran... Nej men 1,6 tdi er det. Og ved egentlig ikke meget om det...så bare et sted at,militæret havde dobbelt light maschine på.(står ofte på dem der sælges på Ebay i tyskland)  Har nogen måske bare et link eller sådan til hvordan det er strikket sammen. Det ville være super til vores langtids campering  i vinter og evt i sammenkobling med solar element for stilstand. I Portugal skulle gerne være masse sol allerede i januar.