Hm - det er lidt usædvanligt.
T3'erne (hvis ikke nogle amatører har "fixet" nye bagsvingarme på) er MEGET stabile i deres baghjulsophæng. De bliver ikke slået ud af justering af den første og bedste kantsten. Selvfølgelig kan der justeres på både camper og toe-in/toe-out, men det er de færreste biler, der nogensinde får det gjort - normalt er det simpelthen ikke nødvendigt.
Derfor vi jeg starte med at spørge til andre fejlkilder:
Hjullejer? Selve dækket? Fælge med forkert ET? Lufttryk? Tilspænding af kronemøtrikken?
Hvis alt det er OK, så tror jeg, at du skal belave dig på at få hjulene udmålt på et værksted. Faktisk kan man godt gøre det selv, hvis man kan få hjulene parkeret 100% vandret og så er det noget med et vaterpas og skydelære eller et laserfyr - men det er en besværlig historie.
Held og lykke med fejlsøgningen - mit helt private bud er hjullejer, men det er bare et forsigtigt gæt udfra hvilke fejl, der er mest frekvente.