Forfatter Emne: Reservedel til Theo :)  (Læst 3785 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

stevenj

• Gæst
Reservedel til Theo :)
« Dato: 10. Juni 2010 kl: 12:09:03 »
Hej T3 net. Jeg og et par kammerater har købt en T3'er som vi skal køre sydpå i om en måneds tid. Vi er dog stødt på et par problemer. For at den skal kunne gå igennem syn skal den have nye bærearme med ankerplader på de bagerste hjul. Jeg har forsøgt at ringe rundt til forskellige autoophuggere uden held. Nogle henviser dog hertil, så jeg håber i kan hjælpe for ellers kommer vi nok ikke afsted til sommer :(.

Vi har ikke en lift eller de helt store redskaber til reparationer, så vi er indstillet på at det skal laves ved en mekaniker - hvis jeg finder en bærearm med bøsninger i - så går jeg udfra at de skal presses ud ( har jeg fået fortalt), jeg går ud fra at en mekaniker vil kunne klare dette problem.

Men kom frisk, jeg håber ikke at det kommer til at koste det hvide ud af øjnene - og det behøves heller ikke at være gennemrenoveret da de i princippet kun skal holde hen over sommeren, da vi bliver nødt til at sælge den igen i løbet af efteråret.

Hilsen Steven

Mølle

• Gæst
« Svar #1 Dato: 10. Juni 2010 kl: 12:20:28 »
Hej Steven

hvor i landet bor du?? Det er ikke uvæsentligt, da det vil være en ordentlig omgang at sende med posten. Ellers er jeg helt sikker på at du kan finde hvad du søger her.

Jeg har hvad du efterspørger hvis det er i nærheden af Solrød. Sagerne sidder på en bil, som formentlig bliver skrællet på onsdag.

Offline bos1

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 10. Juni 2010 kl: 12:41:43 »
Citat fra: "stevenj"
Jeg har forsøgt at ringe rundt til forskellige autoophuggere uden held. Nogle henviser dog hertil,

det er da lidt sejt  8)  8)
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 10. Juni 2010 kl: 16:54:05 »