Her er lidt billeder, skal nok få taget nogle flere når det bliver lyst.
Lidt info.
Det er som sagt en 4,3 v6 awd maskine fra 92. Ca. 160 hk.
Grunden til at jeg købte den, var at jeg skulle have en maskine der startede hver dag 7 dage om ugen, og det må jeg sige at det har den gjort.
Lige synet uden anmærkninger.
Jeg er ikke helt ung mere, men kunne alligevel ikke nære mig, så lavede lidt lir på den:
Xenon kit på forlyset, neon under bunden, LED på frontlæben, andre tågelygter, toning i alle ruder, på nær forruden, selvfølgelig. Ekstra deep cycle batteri, køleskab, 12 " sub, 6,5 " komponetsæt i forruden, 4" i dørene, GPS Tracker, Alarm med fjernstart, hjemmesvejst 2,5" gennemgående udstødning med en lille kat på, M3 sidespejle med blink og blå LED, sænket undervogn, American outlaw II 15" alufælge med 245/60-15, komfortluk på sideruderne, Mediacenter med bluetooth, navigation, dvd, dvb-t, usb, sd-card reader, ipod styring, virituel cd system i et. monoblok til subben og en jbl til fronten, plus en 2 farad kondensator til at holde fuld skrue på det. ALT rust er lavet, mangler dog 2 nye kofangere til den, de er lidt svære at finde i ordentlig stand.
Bilen må slæbe 1800 kg på krogen, men er egentlig rimelig ligeglad med hvad du spænder efter den, da den automatisk fordeller kraften på for og baghjul.
Ellers er der alt i el i sådan en, det er standard, dvs. fartpilot, elspejle, elruder naturligvis, centrallås.
Plaus at der er A/C i den også, det fik jeg til at virke, efter jeg skiftede kompresseren på den.
Da den er beregnet til også at have sæderbagi, er der også varme apparat deromme, så der vil aldrig være træk deromme fra.
Det, der har været det største projekt, var nok at finde hoved og hale i alle de ledninger, da der ikke var meget der virkede, da jeg fik den, plus at i amerika bruger man meget stel styring til relæer osv.
Hvis der er nogen der har spørgsmål osv, skal jeg gøre mit bedste for at svare på dem.