0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Frank.Jeg synes at den røde altid har været rigtigt fint kørende når man tager alderen i betragtning. Du har til gengæld ført den helt frem til det tætteste man kan komme en ny T3, dvs. ikke bare fint kørende, men tæt på perfekt. Jeg misunder en ny ejer...mvh. Mølle
Citat fra: "Mølle"Hej Frank.Det er så vidt jeg husker kunne alle døre låse da jeg solgte den, så mon ikke noget wd40 og låseolie kan klare opgaven??? Der mangler ikke nøgler.Jeg synes at den røde altid har været rigtigt fint kørende når man tager alderen i betragtning. Du har til gengæld ført den helt frem til det tætteste man kan komme en ny T3, dvs. ikke bare fint kørende, men tæt på perfekt. Jeg misunder en ny ejer...mvh. MølleJo Tak :-)@mølle jeg står nu for at skal låse bilen,s tre dører, Det har jeg ikke haft gjort før. De to medfølgene nøgler virker til rat/start- Og til Bagklap ved motor samt de to sidelåger ved du om de også skal passe til de 3dører eller om der skal en 3 nøgle til ? for jeg kan ikke låse op med de nøgler jeg har nu ? Mvh :-)
Hej Frank.Det er så vidt jeg husker kunne alle døre låse da jeg solgte den, så mon ikke noget wd40 og låseolie kan klare opgaven??? Der mangler ikke nøgler.Jeg synes at den røde altid har været rigtigt fint kørende når man tager alderen i betragtning. Du har til gengæld ført den helt frem til det tætteste man kan komme en ny T3, dvs. ikke bare fint kørende, men tæt på perfekt. Jeg misunder en ny ejer...mvh. Mølle
Citat fra: "FrankBinau"Citat fra: "Mølle"Hej Frank.Det er så vidt jeg husker kunne alle døre låse da jeg solgte den, så mon ikke noget wd40 og låseolie kan klare opgaven??? Der mangler ikke nøgler.Jeg synes at den røde altid har været rigtigt fint kørende når man tager alderen i betragtning. Du har til gengæld ført den helt frem til det tætteste man kan komme en ny T3, dvs. ikke bare fint kørende, men tæt på perfekt. Jeg misunder en ny ejer...mvh. MølleJo Tak :-)@mølle jeg står nu for at skal låse bilen,s tre dører, Det har jeg ikke haft gjort før. De to medfølgene nøgler virker til rat/start- Og til Bagklap ved motor samt de to sidelåger ved du om de også skal passe til de 3dører eller om der skal en 3 nøgle til ? for jeg kan ikke låse op med de nøgler jeg har nu ? Mvh :-)
Hej Frank , tillykke med salget , der er vist ikke mange 16" i DK , og så tilsalg , den er svær , tror du skal kigge Tyskland og Sverige , har du spurgt Hasse , han ved nok hvor der er en .Skal det være Doka igen ? .hilsen poul
Ved hvor der står en doka- Den er temmelig rustangrebet, og ved faktisk ikke om den er kørende. Tænker at jeg vil kontakte ejeren snarest for at høre om den overhovedet er til salg.
Citat fra: "Bo"Ved hvor der står en doka- Den er temmelig rustangrebet, og ved faktisk ikke om den er kørende. Tænker at jeg vil kontakte ejeren snarest for at høre om den overhovedet er til salg.Tak Bo. Det lyder spændene Mvh :-)
Citat fra: "FrankBinau"Citat fra: "Bo"Ved hvor der står en doka- Den er temmelig rustangrebet, og ved faktisk ikke om den er kørende. Tænker at jeg vil kontakte ejeren snarest for at høre om den overhovedet er til salg.Tak Bo. Det lyder spændene Mvh :-)Desværre vidste manden udemærket godt hvad han havde stående, og ville IKKE sælge, selvom jeg prøvede at overbevise ham om blasfemien i, blot at have den stående stille :wink:
Køber har avhentet bilen den 12/5-2011. Mvh :-)