Først lidt opdatering:
Den hvide kassevogn med aaz'en er gået i hi for vinteren. Der skal bankes rust, monteres olekøler og ellers bare tilses for en tre-fire forskellige klonk og bump lyde. Så blev den blå kasse ellers gravet frem fra lageret. Desværre havde den kun én drivaksel foran. Da tiden var knap, og jeg står uden dagligvogn, blev vi enige om at demontere den, så jeg nu har en syncro uden 4wd :cry: Surt at skulle gå vinteren i møde uden, MEN for hulen den kører godt. Jeg har allerede lavet masser af u-vendinger, bare fordi det nu er muligt. OK 1,6D er sgu et skridt ned i forhold til AAZ'en, til gengæld sidder man så ikke som på nåle.
Dokaen er blevet langtidsprojekt så jeg har overvejet at ændre mit brugernavn, Jønnekassevogn klinger bare ikke så godt.
Nu til sagen. Jeg var til syn i fredags, i betragtning af at vognen kostede 1500 og det eneste vi har smidt efter den er en brugt koblingshovedcylinder (100 kr) og pærer til 300kr (død over shell :evil: )
, gik det ok, men jeg skal forbi igen.
Rustent bremserør (havde jeg overset)
Katastrofrblink uvirksom (manden var utvivlsomt beruset, det virker ok)
Stelnummer ulæseligt (må kunne krattes frem igen)
diesel lækage fra tank (jeg idiot havde lige fyldt den HELT op)
Nå, diesel lækagen stammer fra en pilrådden studs på tanken hvor dieselreturen går i. Studsen sidder i en flance,... tankmålerflance?
Nu er spørgsmålet så kan den flance skiftes uden at skulle have hele tanken af (læs og gearbox og hele svineriet (det er jo en syncro))
Har nogen erfaring og hvad hedder flangen?(en rund filur)