Det er kun en fordel at have isolering i bilen hvis man bruger kabinefyr, og iøvrigt bruger det meget.
Isoleringen som indeholder den opvarmede luft, må bare aldrig have kontakt med det altid koldere karosseri.
Selv om isoleringen ikke rører karosseriet, vil den varme luft blive til kondens på ydersiden af isoleringen,
og det kræver god ventilation at få det ud af hulrummene. Da det er svært at ventilere så meget at der ikke kommer vand,
bør der altid være huller i bunden af hulrummene så vandet kan komme ud, men vandet har været der og rusten starter.....
Stort set alle multivan og campere er isoleret af fabrikken, og 20 år efter kan du ved at kigge på især venstre vandrette samling på karossen,
sige om bilen er isoleret eller ikke. 20 år med fugt i hulrummene, fortæller dog noget om kvaliteten af vores T3
Men det fortæller også at mange multivan og campere ofte er mere rustne end de fleste standard T3ere, det er bare ofte skjult.
Smid isoleringen ud, og sæt dæmpningsplader på karosseriet inde i hulrummene, så er der ikke mere støj end når bilen er fyldt med isolering.
Tony