Forfatter Emne: Så gik den weekend.. bum bum  (Læst 5928 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mølle

• Gæst
Så gik den weekend.. bum bum
« Dato: 31. Oktober 2010 kl: 17:23:04 »
Sidder lige og filosoferer over weekenden, som jo er forløbet med fødselsdag her i huset som det store emne. .Hele den pukkelryggede på besøg... hente stole og borde ude i byen... alle kommer.. som sædvanligt.. hele huset på den anden ende fra lørdag midt på eftermiddagen. Og de sidste gæster, som blev smidt hjem 2330...

Og sideløbende med det, så fylder T3-eren jo også lidt.

Fredag aflevere gearkasse i Vallensbæk... krydse fingre.. bare den når frem.. Bo ringer... lyder lidt stresset.. vi ses på værkstedet... Palm og Aran ligeså...bare det hele flasker sig??? Rabundus kigger forbi søndag og bjærger stumper... og imellem oprydning efter lørdagens høje bølgegang blev der også tid til at forberede møde med Agerholm først i kommende uge...

-og havde også lige gang i 2E-eren.. lyder faktisk meget godt af en R4 at være...

Hvad med jer andre??  Fik I også tid til at pusle lidt???

Offline Jes

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
« Svar #1 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 17:38:05 »
Endnu bedre . Fik T3 Syncro igen .  Så bliver livet ikke bedre. + solgt traktor og vogn = penge = som kan sendes videre til skatte far :-(
Se det var på en søndag. Lørdag kan jeg ikke huske , men noget med en
Golf og en udstødning ( Bo ved mere om den sag )

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline BlackChart

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 17:41:38 »
Weekend?! Har det været weekend?! PIS!

Synes ikke jeg har mærket det (hvis altså man ser bort fra den hovedpine jeg vågnede med til morgen, om den skyldes højt musik fra lørdag aftens halbal eller om det var drikkevarene ved jeg ikke helt)...

Fredag eftermiddag og lørdag formiddag gik med lidt trippen, måtte jo følge gearkassens færd mod Vejle NØJE...

Da den endelig var kommer til matriklen lørdag lidt efter 13 gik montage arbejdet STRAKS igang...Nåede dog ikke at blive helt færdig inden vi skulle afsted til halbal...

Søndag formiddag gik så med at samle det sidste og prøvekøre lidt, ellers REN afslapning...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline POLLE955

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
« Svar #3 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 19:01:47 »
Ja har det været week-end , startede lørdag kl 830 , med guld4en mod klovborg , ankom ca 1100 , så
blev der pakket stumper ud , og forklaret hvordan den virker , og bortforklaret det som ikke virker :lol:
derefter kaffe og det store middagsbord , posen fyldt med kager , og ca 1400 mod toget i horsens , mærkeligt nok hvergang jeg skal med toget , sker der noget , det er åbenbart kommet bag på dsb at der er nogen der gider køre tog , så der manglede kun geder og høns så lignede det et indisk tog , der stod 4 mand på vc et , og jeg tror vi var 20 i forgangen , nå men heldigvis ku jeg så hvile ud på ringsted station der var 41 min til næste tog , var hjemme kl 1830 , så det der tar 2,5 time i bil tar 4,5 med tog , idag sku jeg så lige hente en Chrysler , som min makker har købt , som beset , på vejen hjem ville jeg lige slibe bremserne lidt til den har stået længe , klok sagde det så , og pedalen gik i bund , hjem og skille forbremser ad , den ene klods var faldet af , havde aldrig sidet rigtig , sad kun i klipsen , ud og prøvekøre ,så sætter begge bagbremser sig , af med begge hjul , og regnen pisser ned , massere caliber og banke rust , prøvekøre jes det virker , tørt tøj på og ind på t3n. pyha det var en dejlig week-end.
hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982  ,
Skoda roomster 1,4 ,16v ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Bo

• Gæst
« Svar #4 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 19:51:46 »
Ja sikken en weekend..... 8)

Fredag: Aran kom forbi, med nedslående nyheder. Der kunne ikke nås at fremskaffes nye bremseskiver, som skulle til, for at få Syncroen gennem omsyn. Hvad så..??? Jo Mølle er en ven i nøden, så mødes med ham på værkstedet, finde et par brugte, men brugbare bremseskiver frem, og så ellers få dem drejet af. Derefter tog Aran afsted efter aftensmaden og fik dem monteret... Tak for hjælp til begge!!!!!

Lørdag: Ud og få synet Syncroen kl. 9.20 Succes!!....dernæst hjem og tømme den for alle de ting man får samlet sammen sådan i løbet af de 4 år jeg nu hare ejet den (Der var posevis :wink: )

Søndag: Vække datteren tidligt (tjekke ure et par gange for liiige at have helt styr på sommer/normaltid) og så ellers afsted mod Vejle for at mødes med Jes ved Transportcenteret.
Bytte bytte købmand, og så var man en T3 Syncro fattigere, men en Golf Syncro rigere  :D  :D
Jes så tilfreds ud, og jeg er det ihvertfald også, så vi kørte vist begge smilende videre efter en lille times tid dæksparken.

Hjemturen gik over Vejen hvor Jønne U diskede op med meget lækre småkager, skærekage og drikke, og en, som altid, hyggelig sludder.

En hektisk men meget dejlig weekend....så kan mandagen sq bare komme an 8)

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 20:27:53 »
Efter en lidt hektisk fredag, som uomtvisteligt blev reddet af Mølles indsats, stod den på afslapning og hygge i hjemligt regi. Havde modtaget en sms mens vi var ude at handle, at fredagens "problembarn" var blevet godkendt.
 IM rejste på en lille smuttur søndag morgen, så jeg har tilbragt dagen med, at få ordnet værkstedslejen og lige se til en meget glad ejer af en Ford Transit, der også nåede, at blive kørende her i weekenden.
(Hans bil blev stjålet og skadet, men ved lidt "trylleri" fik han skiftet frontrude og rettet buler, så han slap for cyklen lørdag / søndag )
Så alt i alt blev det en go` weekend. Jeg sidder her med et stort smil fra øre til øre og morer mig over en kat, der snorker højlydt.

Offline Jes

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro årg. 1985
« Svar #6 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 20:34:56 »
Godt nok lidt af sporet. Men Bo jeg er jo næsten nød til at overtage den linje , du har i bunden , når du skriver  :D
Jeg har lige pludselig ikke følesen af , at farten er som at cykle  :wink:

SYNCRO 1992 AAZ (1,9TD)..Med Bøjlespejle, Solskærm, og 15" All Terrain hjul, og 3/4 høkurv  

Har fundet ud af 300 CM3 betyder en del. Fra 1,6 TD til 1,9TD :D  Hu hej hvor det går her i Jylland nu.

Mvh Jes
Tlf 0045 40332205
T3-klub medlem nr 134.
Syncro 1.9 DG 1985 allrounder.
Unimog 411.110 Kabriole. Årg.1959
If you can dream it.   You can have it :-)

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 20:40:40 »
Og sku` man så ikke lige ønske jer begge til lykke med jeres respektive køretøjer. Golf`en får jeg jo nok at se en af dagene.....

Offline TONY

• Hero Member
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
« Svar #8 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 20:41:17 »
Tjaeee, weekenden blev allerede dikteret fra torsdag med formaninger om at gulvet i knægten´s værelse skulle være lagt inden lørdag,
 for når der kom en T3 mere i indkørslen så blev der ikke lavet en skid mere den weekend..... og hun fik sgu ret, det er ikke lagt endnu.
Fredagen gik med lidt roderi i garagen og derefter fødselsdagsgæster til spisning og resten af aftenen,
skide hyggeligt....meeen der var ikke andre end mig der har T3.... :roll:

Lørdagen blev reddet af Polle som kom for at bytte guld4eren med en uges forbrug af småkager, så vi havde nogle hyggelige timer
inden han blev sendt retur til øen med India Expressen. Resten af dagen gik med........gæt selv.  :wink:

I dag stod den så på fødselsdagsgæster igen, og den sidste gæst skulle heldigvis køres hjem på det tidspunkt hvor pizzariaet laver
de bedste pizzaer, så efter at have konfirmeret 1½ suveræn god pizza, sidder jeg nu og nyder kaffen,
slapper total af og prøver på at blæse gaspatronen op på kontorstolen........aaahhhh....... :oops: ..

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Kkrogsgaard

• Gæst
« Svar #9 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 20:53:25 »
Fredag etfer job, 4 timers overarnejde:

Hjem og få de sidste el dåser, vanddåser monteret, kaste lidt mørtel i rillerne, hygge med familien til Disney og snoller, putte børn og gå kold på sofaen.

Lørdag på job nogle timer, male mdf til lysninger, hjem og kaste mere mørtel i riller/passe lidt børn og lave kamsteg til aftensmad, igen putte unger og gå kold på sofaen.

Søndag rense fyr, makke med vaskemaskine, kaste mere mørtel, montere midlertidigt toilet i det badeværelse jeg er igang med, hente træpiller og samtidig sænke bussen midlertidigt... Se billede :-D
 Få vaskemaskinen til at fungere, putte unger og gå kold på sofaen!

Skydedøren kunne ikke lukkes pga. pallen.

Offline opelhaj

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 21:04:47 »
fredag skifte MANGE dækpå dækcenteret efter job. disney snoll crashe. lørdag pudse og polere biler, skifte hjullejer, skifte tagplader på carporten, self i regnvejr. lave mad hygge med ungerne crashe. søndag morgenmad med svigerfar, afsted med konen til p.christensen i kolding i smarten og hygge med vinterklargøring på mercedes værkstedet, buffet til middag og præsentation af den ny smart og så li mercedes slr 6.3 i begrænseren i udstilling. ja ham nicolai er der sku gang i. derefter hygge på det STORE værksted hvor de havde mekanikker standby til hjælp u/b :0) flot flot dag. t3 nettet og så go nat og indhente den time...
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline jensjakob

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 21:26:25 »
Lørdag: Fjerne silikonefuger i badeværelse og fuge op på ny - medens Ida malede gæstetoilet.
Søndag: Rydde op, Ida male anden gang, ud i Metro og Ikea og samle lidt småting, videre ud på landet, drikke kaffe, flytte komfur ud af sommerhuset, lufte hunde, hygge og snakke, lave mad på gården, spise, kaffe, og hjem igen til et par timers arbejde (planlægning i Excell.........)
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  

Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline buddha_uffe

• Hero Member
    • Vis profil
    • NC Nielsen - Linde Gaffeltrucks
  • T3 model: Bluestar Hannover Edition 2,1 DJ, Automatic, Westfalia camper.
  • By: 6000 Kolding
« Svar #12 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 21:29:45 »
Fredag - pisse travl på arbejde pga en truck hvor ledningsnettet var smeltet og skulle skiftes, hjem i bad, sælge en mondeo og så til Halloween halløj på Valdemar slot + lidt brændte mandler og 2 fadøl.
Lørdag - tage båd op for i år, køre til Haderslev og pille masten af min makkers sejlbåd. 2 ringridder pølse + pub-besøg. Og så valgte Kolding by og tømme tegnedrengen lørdag aften/nat....
Søndag - burger king og selvmelidenhed på sofaen... :-)
Har VAG-COM.
Tlf: 30384167.
Mercedes E-klasse 2014
VW Lupo 3L

PARKHAVE

• Gæst
« Svar #13 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 21:49:10 »
Fredag morgen kl. lort - pakke bmw med alle dele, vinterhjul, papirer m.m., køre konen på arbejde, derefter til århus og handle bil. Jomfrutur i en boble med sjovt styretøj og uden speedometer- hente konen i ny bil, hente hurtigmad i byen og lede efter bil på nettet hele halve nat.

Lørdag - fixe speedometer på boble, kigge på horn og styretøj-hvad skal laves og hvad skal der til af dele, resten af dagen til fødselsdagstamtam ved familie ( kunne så bare tage hjem til aften og lade de andre om at rydde op :lol: )  - lede efter bil den hele halve nat

Søndag - op kl tidligt, planlægge køretur til fyn for salg/bytte af boble, hov-den skulle jo lige hentes ude ved svoger heeelt ude vestpå, køre boble hele dagen, desværre ingen handel, så køre boble hele aftenen tilbage, tjekke en enkelt Carina stc. i sunds, lede efter bil den hele halve nat ( leder endnu)
Fandme godt man stadig er arbejdsløs  :lol:  :lol:  :lol:

Offline kh

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: 31. Oktober 2010 kl: 23:22:57 »
Fredag, startede med at organisere transport af gearkasse, hjem fra job og hvile et par timer.
Påbegyndte afkortning af etageseng, som de 2 små drenge skal sove i når de overnatter her. Ikke plads til sengen i hel længde.
dernæst op og hjælpe nogle timer hos Danx da deres eftermiddagsmand havde fået fri,
Lørdag morgen kl. 03.00 job, lige i Løgumkloster og Tønder, hjem, sove en time, snitte lidt mere i sengen, ovre hos datter og samleveren og hjælpe med nogle småting, efter aftensmad og med Ida afsted på nattevagt, sad jeg og glanede på et par film, og kiggede engang imellem på "Nettet"
Søndag ordne småting inde, skifte til vinterdæk på Passaten, Ida er nu igen på nattevagt (suk) og nu tror jeg nok jeg går ind og skærer madresserne til til den etageseng.

Og nu glæder jeg mig over at have fri den næste uge, ved ikke om vi kører et par dage, for der er godt nok en del ting jeg er bagud med.

Tak for ordet og mvh. KH:
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032