Forfatter Emne: El-drillerier på 2E motor.  (Læst 6691 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
El-drillerier på 2E motor.
« Svar #15 Dato: 03. November 2010 kl: 12:22:50 »
kan det ikke være den der fuel cut off funktion??
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.781
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
El-drillerier på 2E motor.
« Svar #16 Dato: 03. November 2010 kl: 17:21:21 »
Ja den har altid gjort sådan , den får ingen benzin , før den et eller anden ting / føler siger at den er kold nok , så starter den bare som ingentig er hændt , nogen gange har jeg snyt den med en snaps ned ved det ene tændrør .
hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
El-drillerier på 2E motor.
« Svar #17 Dato: 03. November 2010 kl: 17:38:36 »
Jeg er ved at studere lidt om cut off funktion, temperaturfølere, lutmængdemålere os osv, og når jeg graver lidt i hukommelsen,
vender der da også lidt minder tilbage fra et 6 mdr ophold på teknisk skole i Viborg (motorlære) men minderne er godt begravet.
 I weekenden bliver der plads i garagen og så skal der skrues bensinmotor for første gang i laaang tid.
Med diverse diagrammer og ikke mindst min "bibel" er der da en chance for at det kan lykkes.
Tak for alle indlæg, ideer og er der flere så kom endelig med dem.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.