Forfatter Emne: Vacuum system  (Læst 2795 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T3Sync

• Gæst
Vacuum system
« Dato: 14. December 2006 kl: 17:28:56 »
Hej T3ére
Jeg har søgt lidt rundt på nettet for at finde et vacuum diagram over en syncro . Det er ikke så nemt . Jeg har So wird´s gemacht men den fortæller ikke meget om min syncro  :(  

Er der nogen som har sådanne et diagram ?

Er der noget super syncro litteratur som bare fortæller alt ?

Julehilsen
Morten

Offline casper

• Hero Member
    • Vis profil
Vacuum system
« Svar #1 Dato: 14. December 2006 kl: 17:47:22 »
vakuumsystemet er magen til en 2wd bortset fra systemet til aktivering af spær, et diagram særskilt for dette system finder du på t3-info.de
Mvh. Casper

T3Sync

• Gæst
Vacuum system
« Svar #2 Dato: 14. December 2006 kl: 18:23:54 »
Hmmm jeg kan ikke finde det bremseforstærker vacuum diagram , men har kigget lidt på spær vacuum diagrammet og det siger at vacuumet kommer bagfra ? Så løber vacuumet til bremse forstærkeren måske ikke gennem bobbeltanken midt under vognen ? Det ville være lækkert med et komplet diagram med al vacuum  :D

Morten

Offline casper

• Hero Member
    • Vis profil
Vacuum system
« Svar #3 Dato: 14. December 2006 kl: 18:39:28 »
find bremseforstærkeren, følg den kraftige vakuumslange fra den retur mod vakuumpumpen, den slange ved du får vakuum.

find ud af om der kommer vakuum fra bobbeltanken mod ventilerne i fronten. hvis ikke så følg vakuum slangen til bobbeltanken, til du har fundet blokaden, den kunne tænkes det var den tilbageslagsventil der sidder på slangen
Mvh. Casper

T3Sync

• Gæst
Vacuum system
« Svar #4 Dato: 15. December 2006 kl: 14:27:04 »
Citat fra: "casper"
find bremseforstærkeren, følg den kraftige vakuumslange fra den retur mod vakuumpumpen, den slange ved du får vakuum.

find ud af om der kommer vakuum fra bobbeltanken mod ventilerne i fronten. hvis ikke så følg vakuum slangen til bobbeltanken, til du har fundet blokaden, den kunne tænkes det var den tilbageslagsventil der sidder på slangen

Super duper  :D  det skal ind med skeer !!

Jeg har tegninger fra T3-info af vacuum systemet til spærrene , det starter lige før tilbageslagsventilen og går så frem til knapperne i kabinen osv.. Det som undre mig er at vacuumet først går til bremseforstærkeren og så tilbage rundt ,for så at løbe frem til tilbageslagsventilen gennem bobbeltanken og vidre frem til knapperne  :shock:  derfor ville jeg godt se et komplet diagram over det vacuum  :D

Morten