Forfatter Emne: En ny æra, Findes Haynes m.m.  (Læst 905 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bo

  • Gæst
En ny æra, Findes Haynes m.m.
« Dato: 30. December 2006 kl: 12:09:01 »
Nu starter et nyt år, og dermed tager man visse beslutninger i sit liv og én af dem jeg har taget er at jeg skal til at lære at skrue på syncro´en. :shock:

Da Syncro´en nu er ved at være svær at starte når den er kold, og der komme en del hvid røg når den endelig går igang, har jeg, med god hjælp fra en del tråde her på siden :) , besluttet at den skal have nye gløderør 8)

Jeg har været i Mekonomen og købe Beru gløderør, og er begyndt at lave gymnastiske øvelser med fingrene :?  og så ville jeg investere i en Haynes manual. Men...... i både Mekonomen og i SuperCar fortalte de at en sådan ikke findes til en T3´er fra 90 og slet ikke til en synro :!:

Kan det virkelig passe, og hvis ikke hvor skaffer man den så :?:  Måske er den af jer der har en ekstra liggende, i vil af med ?

Og er der andet, end rigtig dårlig plads, jeg skal være opmærksom på når jeg skifter gløderørene :?:

Glæder mig lidt til at overtage 1.års lærlingerollen fra KHSalvesen :D

Og rigtig godt nytår til jer alle 8) (husk sikkerhedsbrillerne)

biff

  • Gæst
En ny æra, Findes Haynes m.m.
« Svar #1 Dato: 30. December 2006 kl: 12:32:27 »
Jeg ved ikke med Haynes om den dækker syncromodellerne, men den store fra Bentley http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=VV91 gør  er noget dyrere end Haynes men vist også noget mer udførlig

Bo

  • Gæst
En ny æra, Findes Haynes m.m.
« Svar #2 Dato: 30. December 2006 kl: 12:54:19 »
Tak for svar Biff, men for dælen da...
 :shock: Price: $99.95
.....er jo da en slags penge :!:
Ønskede mig vist det forkerte i julegave :cry:

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.003
    • Vis profil
En ny æra, Findes Haynes m.m.
« Svar #3 Dato: 30. December 2006 kl: 16:18:48 »
Hej Bo
 De sælger da bøgerne på ebay 20 Euro.
http://search.stores.ebay.de/Auto-Reparaturanleitungen-Motorrad_t3_W0QQfciZQ2d1QQfclZ3QQfsnZAutoQ20ReparaturanleitungenQ20MotorradQQfsooZ1QQfsopZ1QQfsubZ0QQftsZ2QQsaselZ32861435QQsofpZ0

Er der nogen der har erfaring med dem (Bøgerne).
 Er der fælder man skal tage sig i agt for på ebay. ---------
når man nu,  ikke er suber til tysk  :wink:  :wink:

hilsen poul
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Bo

  • Gæst
En ny æra, Findes Haynes m.m.
« Svar #4 Dato: 30. December 2006 kl: 16:47:02 »
Hmmm..... Det eneste jeg havde meget af i tyskundervisningen "back then" var fravær, :?  så det kan være at jeg skal spare sammen til den store bibel på engelsk :roll:

Med hensyn til gløderørene bliver det "spændende" at udforske de forskellige opfindsomme påhit, der efterhånden er kommet frem i de forskellige tråde her på siden. :lol: Det blev bare ikke lige idag, for det har jo stort set regnet vandret, og skal altså stå ude og gøre det :wink: