0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
kør den ind til et hvilket somhelst værksted der laver plade arb.de skal gøre den op og skal så kontakte taksator taksator vil kontakte dig hvis den dør og så det bare om at handle ,han skal bruge karossen hvi den dør resten kan der handles om uden fælg motor osv
Som det er idag skal den takseres på et værksted - om det er ved VW eller et uaut. værksted kan som sådan være ligemeget. Det skal dog siges at ønsker man at en bil skal dø,så kør den på et aut. værksted da de typisk kører med en højere timepris ved forsikringerne end de uaut. samt bruger orginale stumper ( hvis de kan fåes endnu )Normalt kan man ikke få bilen efter den er erklæret totalskadet,dog skal det nævnes at der er nogle steder der åbenbart ser lidt stort på dette. Mener feks. pandekage Kurt fik sin efterfølgende. Her er det måske også en fordel at vi kører rundt i nogle gamle kasser som på de auktioner de normalt sælges på ikke har nogen værdi overhovedet.Ps. Jeg er iøvrigt ikke et sekund i tvivl om at den dør hvis du vælger et aut værksted.
det administrative består af et par telefonsamtaler med taksatan :evil: og et par breve .de er ikke så slemme at have med at gøre de skal bare have det som kvinder,børn og hunde med den fast hånd
erstatningsmæssigt ville jeg nok sige du skal have mellem 10-15.000kr (bedømt ud fra billederne) så det byrde kunne svare sig du vil ihvertfald få mere ud af det end hvis du skrotter den dette er bare min mening ret mig gerne hvis jeg tager fejl
Citat fra: "bos1"det administrative består af et par telefonsamtaler med taksatan :evil: og et par breve .de er ikke så slemme at have med at gøre de skal bare have det som kvinder,børn og hunde med den fast håndHovedproblemet er måske at jeg netop ikke kan komme til at tale med en taksator. Taksatoren rekvireres af værkstedet der skal reparerer.