Forfatter Emne: Købes donkraft  (Læst 1835 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline camperman

• Hero Member
    • Vis profil
Købes donkraft
« Dato: 25. August 2011 kl: 18:21:02 »
hej alle,

Jeg er på udkig efter en ordentlig donkraft til min t3er. Verner havde en til salg men lå langt væk fra mig. Derfor skulle du have en donkraft til salg i københavnsområdet eller sjælland må du godt smide en pm.

Hilsen thomas

Ps. Jeg har en billig donkraft fra netto, men den kan slet ikke løfte bilen da den er for høj

Mølle

• Gæst
Købes donkraft
« Svar #1 Dato: 25. August 2011 kl: 19:48:41 »
Jeg har da en org. til en halvtresser til salg i "slagte-tråden"

Offline dennis

• Hero Member
    • Vis profil
Købes donkraft
« Svar #2 Dato: 25. August 2011 kl: 20:55:27 »
Den kan sagtens bruges den af Mølles. Sammen med et par bukke og nogle opkørselsramper kommer du rigtig langt. Og hvis du har syncro og er i den lave ende af vægtscalaen er emnet jo irrelevant, da man blot glider ind under.... ;-)
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX

Hotline: 61396688

Offline camperman

• Hero Member
    • Vis profil
Købes donkraft
« Svar #3 Dato: 25. August 2011 kl: 21:20:04 »
Hej mølle, den hopper jeg på. Jeg tænkte dog mere på en garage donkraft, så man ikke skal bruge alt for mange kræfter til at løfte bilen. Ringer til dig en af dagene. Kan være jeg også napper dit stereoanlæg hvis du stadig har det.

Mølle

• Gæst
Købes donkraft
« Svar #4 Dato: 25. August 2011 kl: 21:37:49 »
Citat fra: "camperman"
Hej mølle, den hopper jeg på. Jeg tænkte dog mere på en garage donkraft, så man ikke skal bruge alt for mange kræfter til at løfte bilen. Ringer til dig en af dagene. Kan være jeg også napper dit stereoanlæg hvis du stadig har det.

Du siger bare til. Den originale donkraft kræver INGEN kræfter.. Og så kan du endda få musik til arbejdet..

vi ses.. Erik