Og den rigtige rækkefølge er, at fingerspænde de små M6'ere hele vejen rundt, så lidt mere end fingerspænde de to M10'ere, der kommer fra gearkassesiden´, så bundkarret trækkes ind mod gearkassen, så spænde de små M6'ere med 10 nm og slutte af med at spænde M10'erne til.
Du skal bevæbne dig med et topnøglesæt med lange 1/4" forlængere og umbracho toppe. Vær forberedt på, at nogle bliver runde, så hav et udvalg af torx og tolvkant-bits til at banke ind til at løsne. Rens hullerne grundigt med trykluft eller en lille skruetrækker inde forsøg på at løsne. Nye M6 bolte er dejligt at sætte i - så er det nemmere næste gang.
Læg en gummimetalpakning i, og smør tyndt med siliconepakmasse på begge sider (så lidt, at det ikke "bobler" ind i motoren. Afrens pakfladerne med acetone eller andet affedtende. Sådan får man et dejligt tæt bundkar. Og når du nu har åbent, så tjek lige oliepumpen for slid. Et søgerblad på 0,15 må ikke kunne gå mellem tænderne, hvor de mødes. Planslib sugesnablens overside. Skift ved den mindste tvivl - AAZ har ikke for meget olietryk i forvejen.