Den får kun "lidt" tæsk efter 2 minutters kørsel, så kører jeg den på speederen med 80% i hvert gear til tankstationen (400 meter acceleration), generelt et normalt løb, ikke noget særligt med for meget wastegate ... Olieforbruget er ikke særligt højt, måske 0,5 liter på 1.000 til 1.500 kilometer ... Den klarer 12,5 km på literen og den kører sagtens 125 kmh på motorvejen i 30 minutter - dette skete idag og igår.
Efter at den er kommet op i varmen efter 5-8 minutter er den ikke mere så meget blå i udstødningen ... kun i starten ... mon pumpetimingen giver lidt for meget Diesel? ellers har jeg de sidste 2 dage skiftet returledninger på 2 dysser, men den ene dysse er fortsat lidt våd - nr 2 set forfra ... måske er gummiledningen af dårlig kvalitet, samme gælder for ledningen mellen LDA og turbo hhv. manifold, men jeg er p.t. ikke helt sikker, bare en eller anden anelse ... der skal en anden ledning til, den med væv udenom skal testes, den nuværende virker ikke særligt fast på dyssen, den er også meget tyk sammenlignet med vævmodellen...
Jens