Forfatter Emne: Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)  (Læst 1644 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

twj

  • Gæst
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Dato: 27. September 2011 kl: 08:02:15 »
Kan levere 2 forskellige typer Trackere.

Den bedste model er nok iSmart modellen. Denne model kører på Batteri og kan holde strøm i op til 2 år. Denne model sender en SMS når eller hvis vognen bliver flyttet, idet man kan "låse" vognen til en bestemt position. Således at man hvis vognen flyttes mere end 5 m, modtager en sms med koordinater (med smartphones kan man se på nettet hvor den er) og ved at sende sin tracker en SMS-kode kan man følger dens bevægelser konstant. Denne tracker har en stor fordel idet den har en "Sleep" funktion - der gør at den Ikke kan spores af professionelle tyve!

Mens SmartGPS kræver konstant strøm - ulempen med denne er at den ikke har en "sleep" funktion som i iSmart´en, det betyder at hvis det er professionelle tyve kan de også skanne denne og finde den.

Jeg laver også gerne en demoaften for jer?

Mvh Thomas Wilken-Breinberg - Team Wilken-Breinberg
Jeg kontaktes enten på +45 2564 1788 eller contact@formelvee.dk


SIMKORT medleveres:
Simkort med 6 måneders gratis forbrug, her efter koster det 99 kroner pr. kvartal, og 20 øre pr. sms. Danmarks bedste simkort til gps sporingsprodukter.

Kan også bruges til andre værdigenstande:

Campingvogne/Autocampere - Scootere - Både - EL-Cykler - Kørestole - Maskiner - EL-Scootere - Motorcykler - Knallerter - Lastbiler - Bil Udlejning m.v.

Billigere forsikringer!

I mange tilfælde kan du opnå billigere forsikringer på dine værdigenstande, hvis du har en indream GPS installeret, eller har en alarmløsning i boligen eller virksomheden.

En GPS er en billig forsikring mod tyveri og kan udløse en reel besparelse for virksomheden og boligen.

Kontakt dit forsikringsselskab i dag og få mere at vide om deres tilbud til dig.

twj

  • Gæst
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #1 Dato: 29. September 2011 kl: 14:46:01 »
Demo aften kan også arrangeres.

Offline steps2heaven

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 278
    • Vis profil
  • T3 model: Syncro 16"
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #2 Dato: 30. September 2011 kl: 01:58:38 »
Hvor finder man priser ?

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #3 Dato: 30. September 2011 kl: 07:28:48 »
Hej, kan du fortælle mere om præcision og rækkevidde?
Jeg testede en unit fra anden leverandør hvor der var 300 meter usikkerhed på gpsdelen, og gsm var så dårlig at den skulle ligge i forruden synlig for at få forbindelse.

Så første parameter er i min optik kvaliteten af gps og gsm modul.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline pcdoctor

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 189
    • Vis profil
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #4 Dato: 30. September 2011 kl: 12:27:43 »
Jeg har købt den GPS tracker Harald Nyborg har, og er særdeles tilfreds. Den viser bilens position med ca 10 m nøjagtighed samt bilens fart.
Man ringer simpelthen til det nummer sim kortet har, og indenfor 5 sek. kommer der en sms retur til den telefon man har ringet fra, med koordinat oplysninger samt bilen fart.
Koordinatet taster man ind i Google Earth, og man har positionen på kortet.
I mine øjne virker det perfekt og med en pris på kr. 795,00, kan det vist ikke gøres billigere.
GPS følsomheden er SIRF III, og virker ganske udmærket i mine øjne.
Jeg er ikke i tvivl om, at det kan gøres mere effektivt, meget smartere og meget dyrere, men ovenstående dækker mit behov.

Preben

twj

  • Gæst
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #5 Dato: 01. Oktober 2011 kl: 11:03:44 »
Sikkerheden på GPS delen er inden for 5 til 50 m, afhægning af hvilken model.
Jeg har testen den hvor jeg på alle 3 forskellige har haft dem henholdsvis liggende i reservehjulsbaljen, inden i instrumentpanelet, inden i bagsædet, samt inde ved siden af batteriet, alle positioner kunne den finde.

de 2 af dem, kan tyvene ikke finde medmindre at de fanger den i de sekunder som den sender, resten af tiden er den "inaktiv" med mindre den flyttes, så modtager man en sms om at nu bliver den flyttet.

Sim kort medfølger og er lavet specifikt til disse modeller, det er TDC der står bag firmaet - og der er 2 års gratis hotline - og der følger log in til hjemmeside, hvor man bl.a. kan se de sidste 30 dages sporinger. Jeger pt ved at lave en demo, som kommer op og ligge inden for den næste uge.
Her vil man bl.a. kunne se hvor bilen holder, hvor lang tid, etc.
Priserne regner jeg med falder, så alle der har købt vil før der, vil få reduktionen tilbage ;-)

twj

  • Gæst
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #6 Dato: 26. Oktober 2011 kl: 10:47:54 »
Nu opdateret.

Offline jason

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 568
    • Vis profil
Find din stjålne bil igen! Nemt ;-)
« Svar #7 Dato: 26. Oktober 2011 kl: 13:58:04 »
Mvh Jason
22644383