Hej rødder
I forbindelse med at "Bodil" har tabt pusten, så har jeg fået en hel del PM, sms og opkald fra bekymrede brugere som lige skulle høre hvordan jeg, familien og ikke mindst "Bodil" har det... TAK for det.
Flere af opkaldene har været med gode råd, forslag og "det bliver bedre imorgen" kommentar - og det er jeg rigtig glad for.
Nogle har bare foreslået at vi skulle købe en ny bil (tilfældigvis den DE havde tilsalg) ;-)
Nogle har tilbudt mig forskellige motorløsninger tilsalg, som måske og måske ikke kunne bruges i bilen og i mine planer.. Det vil jeg også sige tak for..
En stor tak skal også lyde til de tre brugere der har tilbudt mig motor som IKKE var tilsalg ellers, det er en varm omsorg - Tak
Men den største TAK skal nu falde til Jønne Ukendt, som (næsten) betingelsesløst har kastet sig ud i opgaven at redde vores bil. Jeg kender ikke Jønne, og havde ikke nogle relationer til ham (det har jeg jo så nu) - men alligevel har han, selvom han ikke har tid, valgt frivilligt at tilbyde sin hjælp.. EN STOR TAK!!
En dybtfølt tak til alle ;-)
Status om projektet følger i anden tråd..