okay sikker mange der der kommer her fra det østjyske D
jønne jeg har både hørt og set din blå transporter så man kan jo ikke lade vær med kigge efter dem D
det kræver man ved en hele dele og de kære diesel motor samt bosch VE pumper samt har en stor penge pung hvis man vil havde 153 hk
jeg har bygge min SB VE diesel pumpe kraftigt om med større legeme samt fjernet omdr stoppet i den
så en hybrid turbo lade bygget af en KKK 24 KKK 26 og resterne af en transit turbo det hele er men 360g lejer og afbalanceret ved 250000rpm
topstkket er portet og har fået monteret et forstærket toppakning
insugningen er også portet
special håndbygget alu intercooler med 2,5" trykrør all home made
dyserne kommer fra en mercedes som er bygget sammen med en 2 trins øko diesel dyse åbnings trykket er hævet til 190bar
udstødningen er en 2,5" rustfri kun med bagpot og intet andet flow testet
svinghjulet er letter special forstærket kobling fra sachs
så er der lavet frisk lufts rør til en special luftfilter indsugnings kasse
gearkassen er halv GTI /GTD - 4T med 25% spær
det hele er rullet/ fin justeret ved Ketner i holdstenbro pris 19000kr og det er bare i stumper shock
men mon ikke min kommene t3er skal pepes lidt op den ville sikker gå godt med små 120-130 hk twisted
[/code]