Forfatter Emne: Min Speeder/gaspedal er defekt - nogen der kan hjælpe?  (Læst 1917 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

frederikutzon

• Gæst
Min Speeder/gaspedal er defekt - nogen der kan hjælpe?
« Dato: 23. December 2011 kl: 23:07:11 »
Ja, jeg bliver ved med at have problemer med min gamle, men dejlige T3'er og jeg giver IKKE op på den :)

Sagen er den at min gaspedal er defekt, eller dvs. når jeg tænder bilen holder motoren i tomgang også selvom jeg har gaspedalen HELT ned altså ingen respones :?  

Jeg har ikke kigget nærmere på det, men jeg har prøvet at hive og trykke lidt i pedalen (dette føles unormalt, man kan hive pedalen længere op end tidligere)

Jeg tænker lidt selv at det er et kabel der er sprunget eller noget i den stil men er der andre løsningsforslag, bilen skulle MEGET gerne ud at køre her mellem jul og nytår, så er lidt i nød.   :cry:

Derfor tænkte jeg, drengene fra T3nettet har hjulpet før, meget hurtigt og med nemme løsninger på problemer, jeg giver det en chance; så mænd og klædeskaber, hvad kan der være galt?

Hvis I ved hvad der er galt, og I har tid mellem jul og nyt hår og mangler lidt penge her lige efter jul, så må i gerne smutte forbi Holbæk og give en hånd med, der er kaf' og hjemmebag :)

I ønskes alle en dejlig (h)jul

Crapz

• Gæst
« Svar #1 Dato: 24. December 2011 kl: 04:27:20 »
god jul :D

Du kan trækker speederen op ?  sidder den slet ikke fast i med en lille hmm metal dims på bagsiden ? hvis ikke så skal den fiskes op under pedalen of sættes på igen

hvis du kan komme under bilen og under reserve hjulet og du liiiiiige har en extra mand så kan på prøve at trække i spedder kabel fra den side også få den extra mand til at som der er noget der bevæger sige omme bag i :D

eller trække i den bag i og se om du får et knækket kabel retur ....

har desvære ikke tid til at hjælpe men håber du kan bruge mine råd

Offline jensjakob

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 24. December 2011 kl: 07:58:19 »
Hej,

Her er foto af hvordan det ser ud under speederen.

Det er typisk den metalarm der går fra undersiden af speederpedalen og ned til vinkelledet lige under som er hoppet af speederpedalen - eller er hoppet ud af hullet i vinkelledet.

Håber at foto hjælper - og rigtig god jul.

Mvh

Jens Jakob
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  

Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."