Forfatter Emne: Veteranbiler  (Læst 9461 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline burnout

• Hero Member
    • Vis profil
Veteranbiler
« Svar #15 Dato: 05. Januar 2012 kl: 17:49:21 »
Citat fra: "mort"

Kiggede lige det picasa album igennem, den T2 cabriolet som de brugte i filmen "Midt om natten" holder der også, den er nok en del værd i dag.

haha, jeg kan huske jeg syntes det var den fedeste bil jeg nogensinde havde set da jeg så "midt om natten" som 10 årig eller deromkring, men dagslys gør sgu ikke noget godt for den :)

den mangler også de store chrom udstødninger bagpå, og det ser endda ud til at den bare har en lille standard udstødning i virkeligheden. trist når ens barndoms helte krakelerer på den måde.

Offline Mort_K

• Hero Member
    • Vis profil
Veteranbiler
« Svar #16 Dato: 05. Januar 2012 kl: 23:16:51 »
Citat fra: "burnout"

haha, jeg kan huske jeg syntes det var den fedeste bil jeg nogensinde havde set da jeg så "midt om natten" som 10 årig eller deromkring, men dagslys gør sgu ikke noget godt for den :)

den mangler også de store chrom udstødninger bagpå, og det ser endda ud til at den bare har en lille standard udstødning i virkeligheden. trist når ens barndoms helte krakelerer på den måde.

Kender godt følesen, sådan havde jeg det da jeg så Bel Air'en, til trods for at jeg "kun" er 90'er barn, betød Olsenbanden filmene utroligt meget da jeg var lille, og gør stadig. Og en af de ting jeg elsker aller mest fra de film, var netop den 59' Bel Air.
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline kh

• Hero Member
    • Vis profil
Veteranbiler
« Svar #17 Dato: 06. Januar 2012 kl: 19:53:50 »
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1686520.ece

Faldt lige over denne artikel, men I har måske set det ?

Mvh. KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032