Forfatter Emne: skiver bag  (Læst 3947 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Djursland

• Gæst
skiver bag
« Dato: 22. November 2005 kl: 20:47:21 »
hej med jer...

kik lige her det er guf  det er rigtig lækket  :lol:  men pisse dyrt  :cry:

http://www.big-toys.net/detail.cgi145.htm

Mvh Flemming  :lol:

Mads-kaa

• Gæst
skiver bag
« Svar #1 Dato: 22. November 2005 kl: 21:21:37 »
Vil det kunne lade sig gøre at få godkendt det i DK? Der er jo også folk der bygger om til Porsche bremser (Solow, hvordan går det egentlig?)

/Mads

Djursland

• Gæst
skiver bag
« Svar #2 Dato: 22. November 2005 kl: 23:21:23 »
hej med jer...

ja det er jo lige spørgsmålet om man kan det..

de sige nok som standard svar "kan du skaffe en type godkendelse på det fra vw er det i orden og kan synes i dk"   :evil:  :twisted:

og hvor langt er vi så   :?:

Mads-kaa

• Gæst
skiver bag
« Svar #3 Dato: 23. November 2005 kl: 07:08:27 »
Det er sgu for tåbeligt med de godkendelser! Hvis man ikke engang kan forbedre sikkerheden er der sgu noget helt galt :cry:

/Mads

Djursland

• Gæst
skiver bag
« Svar #4 Dato: 23. November 2005 kl: 15:48:13 »
hej med dig...

så er den helt galt.. det må man ikke bare..

jeg kan huske at vi hade det samme problem med BMW E30 (den 300 serie fra 83 til 91) de kom med tromler indtil der kom en 325I med skiver bag i 86 og 320i i 9 mdr 87 =88 model  og så måtte man ikke bare sætte skiverne over fra en 88 og på en 84 uden at man skulle betale afgift

Mads-kaa

• Gæst
skiver bag
« Svar #5 Dato: 23. November 2005 kl: 15:51:48 »
Skidt med at man skal betale afgift, det er da værer hvis det ikke kan godkendes til syn.
Afgift problematikken er jo et kapitel for sig, og det bliver sgu nok ikke lige løst foreløbigt. :evil:

/Mads

Djursland

• Gæst
skiver bag
« Svar #6 Dato: 23. November 2005 kl: 16:58:50 »
de kom også og sagde at da ville ha et stk papir på at det var forsvarligt fra BMW AG det vil sige fabriken.. og at bilen kunne holde til det.. de var hverken til at stik eller hug i...  sån er det  i DK

men nu satte jeg dem bere på og kørte til syn  8)  han sagde ingen ting men det er nok fordi han ikke kunne huske hvilken model der var skiver på og hvilken der ikke var.  :?:  

det er nok ikke så let med en transporter da de alle er født med tromler  så vidt jeg ved. måske er der nogle i affrika med skiver det skal jeg ikke kunne sige   :?:

Mads-kaa

• Gæst
skiver bag
« Svar #7 Dato: 23. November 2005 kl: 20:31:20 »
Hurra for den danske bilpolitik. De burde bare acceptere  noget der er godkendt af TÜV :idea:  Hvis noget virker i et land uden hastighedsbegrænsninger, så virker det nok også i DK :roll:

/Mads

Offline bos1

• Hero Member
    • Vis profil
skiver bag
« Svar #8 Dato: 23. November 2005 kl: 23:38:26 »
er det ikke noget med at hvis det er godkendt i et andet eu land så skal de have en meget god grund til ikke at godkende det i dk
og gælder en TÜV ikke i danmark for det er da så vidt jeg ved en af de sværeste godkendelser at få
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966