Forfatter Emne: FYN12 - gode råd og vejledning?  (Læst 526 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

frederikutzon

  • Gæst
FYN12 - gode råd og vejledning?
« Dato: 31. Januar 2012 kl: 16:48:40 »
Hej igen t3net. nu er det noget tid jeg har været på herinde og spørge om hjælp til min T3'er men Brandmandsberedskabet tager ALT min tid.

Nåt, nu har jeg kigget lidt herinde og kan se der er noget der hedder FYN12 som virker som et stort og fedt træf med massere af event og muligheder.

appropos muligheder, så står jeg desværre og tænker i de baner at sælge min T3'er, fordi jeg ikke har råd til at have den og ikke har tid og kundskab til selv at lave de ting der nu skal laves - så som rust og alle de andre gense problemer.


Derfor tænker jeg om man kan tillade sig at møde op derude og så få nogle af jer rigtig garvede og dygtige "hjemme-meekanikkere" til at gennemgå bilen. Fortælle mig hvad den har af salgsværdi eller hvor meget det ville koste at få den op og spille, for synes virkelig det er synd hvis den skal skrottes.

Min sidste mulighed er naturligvis at pille pladerne af den og lade den stå tørt i nogle år, til jeg er færdig med at være brandmand og ligesom har fået styr over økonominen. Men så er spørgsmålet om der er nogle på T3 som vil have en gammel holdende i en garage/lade eller et eller andet i nogle år. måske for en kasse øller eller en flaske god rødvin.

Mvh. Frederik Utzon :D