0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
... og som man også kan se på filmen (taget efter den ovennævnte motorvejstur) ligger vandtemperaturen nu altid under dioden. (Hvad det så end kan oversættes til i olietemp)
toner en grålig udvisket Jarl frem i bakspejlet
PT. har jeg bare stripset min køler op, så må jeg se om det holder. Men monteringen kan faktisk ikke gå galt, slangerne kan kun vende en vej, så du skal bare finde en slangeføringsvej du kan lide!!!/Mads
Hvis du vender 90 graders buk rigtigt og trækker den ene slange den ene vej og den anden slange den anden vej rundt om hjulet og stripper dem fast så er der fint plads til hjulet.
Var der ikke mulighed for en placering foran motoren omkring baghjulene med en luftkanal der "skovler"luften gennem køleren ?
Hejsa.Jeg prøver igen. Det ser ud til at mit indlæg forsvandt.Jeg har læst hvad de forskellige har skrevet om oliekøler til T3.Hvordan sikrer I jer at al olie kommer ud af systemet ved olieskift med den lange afstand fra front til motor og læser jeg rigtigt at der skal bruges ca. 2,5 l olie mere pr Olieskift med sådan en fætter monteret.Det gør man ikke - eller i hvert fald kun de første 4 måneder ind til man ikke længere synes det er sjovt at adskille den halve bil for at skifte olie... Den olie, der ligger i slangerne bliver, hvor den er. Det er imidlertid heller ikke noget problem, for, når man skifter olie 3 gange på 10.000 km, så eksisterer der ikke noget, der hedder gammel olie.Var der ikke mulighed for en placering foran motoren omkring baghjulene med en luftkanal der "skovler"luften gennem køleren ?