Forfatter Emne: Motorvarmer - elfejl  (Læst 3465 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jesper

• Sr. Member
    • Vis profil
Motorvarmer - elfejl
« Dato: 28. November 2005 kl: 13:24:37 »
Hej,

Havde lidt problemer med fyret, der blot viste sig at være lidt luft i brændstoftilførslen, da det ikke er blevet brugt længe... husk at tænde det ind i mellem over sommeren  :D

Nu er problemet at blæseren (den under bagsædet) ikke går i gang når fyret kører - nogle forslag eller erfaringer med dette? Jeg kunne også godt tænke mig at få forbundet den forreste blæser, så jeg kan afrime foruden 'automatisk'

Mvh Jesper
T3 bus årgang 85 1.7D (KY)

Mads-kaa

• Gæst
Motorvarmer - elfejl
« Svar #1 Dato: 28. November 2005 kl: 13:55:02 »
Du kan læse mere om fyret her: http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?t=54 Jeg tror ikke den bageste blæser går på fyret, den levere varme direkte fra motor-rummet...

/Mads

Offline Jesper

• Sr. Member
    • Vis profil
Motorvarmer - elfejl
« Svar #2 Dato: 28. November 2005 kl: 14:32:43 »
Hej igen,

Tak for det  :)

Den bageste blæser har virket før sammen med fyret, men ikke den forreste. Det har nok aldrik virket helt som det skal - nu virker fyret dog, så der er varme på med det samme. Det ville dog være dejligt med en varm kabine fra start, sa jeg skal have fundet fejlen...

Er der nogen med motorvarmer som kan fortælle, hvordan deres system fungerer? Hvilke blæsere kører, hvornår starter de osv?

Mvh Jesper
T3 bus årgang 85 1.7D (KY)

Offline WBX Manden

• Hero Member
    • Vis profil
Motorvarmer - elfejl
« Svar #3 Dato: 28. November 2005 kl: 14:40:56 »
Jeg vil lige gøre opmærksom på linket er til et KABINEFYR (varmluftfyr) og ikke en motor-/kabinevarmer (kølevandsfyr), som jeg fornemmer du har !
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

Mads-kaa

• Gæst
Motorvarmer - elfejl
« Svar #4 Dato: 28. November 2005 kl: 15:12:14 »
Sorry det var min fejl, men det er jo ikke altid til at vide...

/Mads