0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja det er der jeg bliver lidt forvirret. For vores Westfalia Joker er en luftkølet CU motor på 1971cc. Men der er ikke et spor af at der skulle være nogen form for vandkøling på hverken blok eller topstykker på den GE motor jeg ville gå i gang med at lave nu. Det skal da osse nævnes at jeg er rimelig grøn på T3 delen, da vi altid har lavet bobler og motorer til disse i mange år. Så det var lidt sjovt at finde denne blok med næsten alle dele i vores lille luftkøler lager. Og da vi så har fået en Westfalia Joker fra 80 med i familien osse, kunne jeg ikke dy mig for at prøve at samle en motor ekstra til den bare for at ha' den stående i samlet stand. Men ved ikke om der er nogen der kan se på billederne om der skulle være tegn på at det skulle være en vandkølet som nævnt.
Ahha det der indsprøjtning ku man bruge det til en tørstig dg motor , jeg er godt træt af min kaburator , hvilken type er det , og vil du sælge ?hilsen poul