Forfatter Emne: Så har man også prøvet det.  (Læst 560 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pho2graph

  • Gæst
Så har man også prøvet det.
« Dato: 06. Maj 2012 kl: 12:53:13 »
Lørdag, kl 12.45 på vej til non-firmation. T3 pakket med kæreste, gaver, guitar og forstærker. Mulle kører sgu godt. Lidt utæt udstødning,(når en komplet ny koster 8.000 kr er den vel aldrig helt tæt) men det kører bare. Lige ind og tanke 20 liter benzin, kigger lidt distræt ind af sidedøren mens jeg tanker, har vi alt?
Kører ud fra tanken, så vil Vw en ikke tage gas. Humper over et kryds og ind til siden. Kan starte med besvær, men kører kun på et par cylindre. Humper videre i krybespor/cykelsti kan ikke komme over 2000 omdrejninger. På et tidspunkt holder vi i tomgang og synes det lugter som om nogen har tændt op i en grill lige ved siden af...sådan lidt petroleum-dieselagtigt.
Så begynder jeg at tænke tilbage....Jeg kunne ikke vælge oktan og jeg hyggede mig over en literpris på "kun" 11.27 kr Ahrrg.

Ind i taxa og fat på Dansk Autohjælp.

Så, nu skal jeg ud og tappe små 30 liter diesel/benzin af tanken.
Hvor pinligt, men til festen skabte det selvfølgelig meget morskab (ja, ha ha..)

Go søndag til alle, håber I har et godt træf.

Paul, Odense :-)

pho2graph

  • Gæst
Så har man også prøvet det.
« Svar #1 Dato: 06. Maj 2012 kl: 16:09:30 »
Fik skilt pumpe og benzinfilter ad og slanger i begge sider til tanken.
Tanken tømt af(er den delt op i 2 dele siden der kom 20 liter ud i den ene side og 15 liter i den anden?.
Alt er pustet igennem, filter skyllet i benzin. Og den blev startet op og røg lidt. Nu er der fyldt 40 liter BENZIN på
og den kører fint igen.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Så har man også prøvet det.
« Svar #2 Dato: 06. Maj 2012 kl: 19:48:43 »
Der er NOGEN der skifter fra diesel til benzin, du går altså mod strømmen ???  :lol:
Godt, at den kørende igen.