Forfatter Emne: Justering af udskiftet LDA-dåse  (Læst 701 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Justering af udskiftet LDA-dåse
« Dato: 23. Maj 2007 kl: 23:07:14 »
Efter en udskiftning af LDA-dåsen på pumpen, ser det ud til at der skal justeres lidt på mængderne, men..... hvordan fa...n kan man måle sig frem til det..  :o  :shock:
Er det noget man overlader til de professionelle, eller er der en måde at "nulstille" justérarm og mængdearm på  :roll:  :?:

( har prøvet at søge i forum uden held )

Hilsen Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Justering af udskiftet LDA-dåse
« Svar #1 Dato: 24. Maj 2007 kl: 00:30:53 »
nulstillle ? ryger den sort når du kører ? hvad er problemet ? bevæger LDA armen med sig når den får ladetryk ?
Mvh. Casper

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Justering af udskiftet LDA-dåse
« Svar #2 Dato: 24. Maj 2007 kl: 00:58:02 »
hej... Den ryger overhovedet ikke ( når den er blevet varm ) heller ikke ved bundgas, men det føles også som om der ikke sker ret meget ved at træde gaspedalen det sidste stykke ned.  :?
Stopskrue og mængdearm er der ikke rørt ved, men justérarmen fra LDA-dåsen er justeret længere ud, end på den jeg pillede af, og så er det at min amatørlogik siger mig at den måske presser hårdere på "et eller andet" inde i dåsen, så der skal et større turbotryk til, før den aktiverer mængdearmen på pumpen  :roll:  (jeg aner ikke hvad der er inde i dåsen)
og armen bevæger sig godt nok, når den får mange omdrejninger.
Måske helt ude i hampen, men fantasien får frit løb når skidtet ikke vil som jeg vil.  :oops:

Hilsen Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.