Så fik jeg taget lidt billeder. Som en lille bonus er der 2000kg træk på. Og for første gang har jeg kørt en T3 med servo, og det er bare dejlig. Der er en DEL kant rust. Men en rigtig pæn kabine. Der er faktisk ikke et hul i den.
Har lige bestilt alle bøsninger og bære/sturekugler til undervognene. Det var bedre end at bruge pengene på ferie med familien
. Men motoren er så død som jeg aldrig har prøvet. Der er slet ikke træk i den. Og så starter den ikke når den er starte varm. Har ikke kigget mere på den. Men skal have fundet en anden. Har bare fyldt masser af olie på den, og så nydt turene med familien ( som alle er vilde med den incl.konen, så det er en vinder). Skal have vaske / støvsuget kabinen så er der vist en familie tur på vej ( og en palle olie ) Den går 100-150km på en liter olie. Tror vist partikkelfiltret er dødt. Den ryger nemlig en del
. Der er også en del kant rust. Men som jeg har kigget/banket har jeg ikke fundet nogen huller.
Og som en lille bonus, så virker alt der er strøm til. Så jeg glæder mig til alle de turer den bil indbyder til.
Mvh Jes